زمان‌بندی و شماره کلاس‌های ارائه مقالات انگلیسی و فرانسه

(شماره کلاس‌ها مربوط به دانشکده مهندسی (محل برگزاری نشست‌ها/سشن‌ها) می‌باشد)

 

 

کد مقاله عنوان مقاله نام نویسندگان زمان ارائه روز ارائه زبان شماره کلاس
1210 Bridging East and West: Language, Stereotypes, and Cultural Identity in Chinglish بهزاد پورقریب 08:00 – 08:30 جمعه انگلیسی D15
1212 Exploring Trauma and Alienation in Anne Tyler’s The Tin Can Tree عبدالباقی رضایی تالارپشتی 08:00 – 08:30 جمعه انگلیسی B13
1067 Investigating Teachers’ Stand about AI Application in Teaching: Are there any other Moderating Factors? زهرا کافی؛ فاطمه صالحی؛ کیانا مصطفایی 08:00 – 08:45 جمعه انگلیسی A12
1112 Mindfulness and Reflectivity in Iranian EFL Teacher Development: A Review of Practices and Implications علی کندری؛ میترا زراعت پیشه؛ حمید اشرف ، حلیل مطلب زاده 08:00 – 08:45 جمعه انگلیسی A10
1120 The influence of Creative Reading on the Reading Comprehension and Critical Thinking of Iranian EFL Learners' محمدرضا ابراهیمی؛ سید مرتضی هاشمی تروجنی 08:00 – 08:45 جمعه انگلیسی A11
1326 The Impact of Employing Graphic Organizers in Promoting Reading Comprehension among Iranian Male and Female EFL Learners زاهد آذری 08:00 – 08:45 جمعه انگلیسی E16
1338 The Effect of CALL on Developing Reading Comprehension Skill among the Iranian Tertiary Level EFL Learners سارا نوروزی؛ نرجس بهروزیه 08:00 – 08:45 جمعه انگلیسی B11
1339 The Impact of Learners’ Age and Gender on the Effectiveness of Inductive and Deductive Grammar Instruction: A Case of Iranian EFL Learners سارا نوروزی؛ مهدیه مالدار 08:00 – 08:45 جمعه انگلیسی B12
1426 The Effect of Pictorial Minimal Pair-based Stories on EFL Beginners’ Pronunciation Accuracy and Vocabulary Recall مریم کلاگر؛ میترا زراعت پیشه؛ زهرا ظهوریان 08:00 – 08:45 جمعه انگلیسی C15
1284 From Exclusion to Inclusion: Are We Truly Supporting Visually Impaired EFL Learners? An Analytical Review of the Literature مینا طهانی؛ ساینا بنی اسد 08:00 – 08:45 جمعه انگلیسی E17
1401 Enhancing Iranian EFL Learners’ Vocabulary Knowledge through Collaborative Learning Tasks طیبه کوهزایی 08:00 – 08:45 جمعه انگلیسی E15
1442 Exploring the Interaction Between Contextualizing Strategies and Collaborative Programming in Enhancing Iranian EFL Learners’ Writing Skills سعید شیخیان ؛ احسان هادی‌پور؛ لیلا اکبرپور 08:00 – 08:45 جمعه انگلیسی C10
1041 L'usage de l'IA dans l'apprentissage du FLE : vers un progrès authentique ou une dépendance numérique ? فاطمه میرزایی؛ مناهل محمدی 08:00 – 08:45 جمعه فرانسه E24
1211 Diaspora, Identity, and Trauma: Exploring Black Feminism in Crossing the River by Caryl Phillips بهزاد پورقریب 08:30 – 09:00 جمعه انگلیسی D15
1213 Water by the Spoonful as a Trauma Narrative: Exploring Generational and Psychological Wounds عبدالباقی رضایی تالارپشتی 08:30 – 09:00 جمعه انگلیسی B13
1005 Comparative study of Persian dubbing of Ice Age animation 4 and 5 based on Catford's translation model نگین نیک نام؛ محمد بوالی 13:30 – 14:15 پنچشنبه انگلیسی A10
1007 Cognitive Architecture of the Mental Lexicon in Language Acquisition: Structural, Organizational, and Representational Perspectives سعید نجفی صارم؛ امیرحسین لطفی؛ سعید شریفی رهنمو 13:30 – 14:15 پنچشنبه انگلیسی A11
1009 Orthography in the Mental Lexicon: A Comprehensive Analysis of Its Structure, Development and Impact on Second Language Acquisition سعید نجفی صارم؛ امیرحسین لطفی؛ ندا توقیری 13:30 – 14:15 پنچشنبه انگلیسی A12
1046 What’s in a Name? Reflections on Names of Characters in EFL Textbooks Conversations رضا خانی، محمدمهدی مادیخواه، سید سجاد حسنی 13:30 – 14:15 پنچشنبه انگلیسی B11
1052 تلفیق اخلاق و ارزش‌های اخلاقی در حرفه‌ی تدریس علیرضا بنیادی 13:30 – 14:15 پنچشنبه انگلیسی B12
1059 The Impact of Cultural Context In ELT. سمیه آهنگران 13:30 – 14:15 پنچشنبه انگلیسی B13
1060 Enhancing and Deepening Vocabulary Learning: A Collaborative Effort of Human and Artificial Intelligence زهرا براتی؛ نیلوفر قاسم زاده 13:30 – 14:15 پنچشنبه انگلیسی E15
1062 Artificial Intelligence and English Language Education: Challenges Ahead زهرا پارسایی؛ رضا غفارثمر 13:30 – 14:15 پنچشنبه انگلیسی E16
1064 Exploring EFL Learners’ Assessment in Reading Comprehension Ability: Educational Strategy Use Versus Digital Literacy محمدرضا رییسی؛ داوود مشهدی حیدر؛ محمدرضا خدا رضا 13:30 – 14:15 پنچشنبه انگلیسی E17
1065 An Evaluation of The Impact of Motivation on Writing Accuracy: A Case Study of Iranian EFL leaners فاطمه قنبربهشتی ،امید پورکلهر عاطفه نصرالهی 13:30 – 14:15 پنچشنبه انگلیسی D15
1078 AI-Powered Tools and Their Utilization Among Iranian PhD Students in ELT: Opportunities, Challenges, and Implications هدی محست زاده، حسین خدابخش زاده، تکتم ناجی 13:30 – 14:15 پنچشنبه انگلیسی D10
1092 EFL Learners’ Attitudes towards Teacher Written Corrective Feedback (WCF) +/– Revision on Perception and Production of Grammatical Tenses شهیاد محمدنیاافروزی؛ بهرنگ محمدصالحی 13:30 – 14:15 پنچشنبه انگلیسی C15
1103 Exploring Gained Insights after the Islamic Education Course in MA Programs through English-Persian dualism framework مرجان وثوقی؛ سید حسین سیدی؛ ابوالقاسم امیر احمدی 13:30 – 14:15 پنچشنبه انگلیسی C14
1107 از فرامتن تا روایت‌های هوش مصنوعی: تکامل ادبیات الکترونیک و تأثیر آن بر تعامل خواننده مریم محرمی 13:30 – 14:15 پنچشنبه انگلیسی C11
1121 Investigating Impacts of Artificial Intelligence Software on Learning English Grammar: A Systematic Review from 2019-2024 زهرا کافی؛ مائده جعفرزاده زیبا؛ الهه عطف ناوخی 13:30 – 14:15 پنچشنبه انگلیسی C10
1221 The Overarching Goal of Adlerian Psychotherapy Battling Inferiority Complex Traced in Evans' Poetry شهرزاد محمد حسین؛ هدا شب رنگ 13:30 – 14:15 پنچشنبه انگلیسی E24
1369 Evaluating the steps to provide an online English learning platforms شهلا کیوان 13:30 – 14:15 پنچشنبه انگلیسی E23
1242 Ispahan dans le miroir de l'Occident : une étude imagologique du récit de voyage de Chardin مریم دادخواه 13:30 – 14:15 پنچشنبه فرانسه E22
1122 The Relationship Between The Flipped Classroom Approach And Traditional Classroom Approach In Iranian EFL Learners Language Achievement مینا یزدانپرست 14:15 – 15:00 پنچشنبه انگلیسی A10
1124 External and Internal Textbook Evaluation: A Comparative Content Analysis of Prospect One and Family and Friends One محدثه باقری، سمیه بنی اسد،غلامرضا روحانی 14:15 – 15:00 پنچشنبه انگلیسی A11
1125 The Interplay of Academic Buoyancy, Ambiguity Tolerance, and L2 Vocabulary Knowledge Among Iranian EFL Students رضا جواهریان 14:15 – 15:00 پنچشنبه انگلیسی A12
1127 Investigating the Potential of Gamified Learning Platforms in Enhancing FL Grammar: A systematic review محمدرضا حسامی نژاد؛ فرناز فرخ علایی؛ علیرضا صبور صادق زاده؛ سارینا هرمزی 14:15 – 15:00 پنچشنبه انگلیسی B11
1128 The Effectiveness of Virtual and Non-Virtual Mind Mapping in Motivating Lower-Intermediate EFL Learners’ Writing Structures عایشه محمدزاده؛ شیوا نظری؛ حامد ضرابی 14:15 – 15:00 پنچشنبه انگلیسی B12
1129 EFL Teachers’ Perceptions of Online Teaching: Challenges, Barriers, and Implications for the Future of Education محمدرضا خداشناس؛ هدی ارکانی 14:15 – 15:00 پنچشنبه انگلیسی B13
1130 کاربرد مدل روان‌سنجی "مقیاس درجه بندی" (RSM) در ارزیابی عملکرد نوشتاری زبان آموزان ساره صاحب علم، پوریا بقایی، مژگان رشتچی 14:15 – 15:00 پنچشنبه انگلیسی E15
1135 Motivation and Resilience: Perspectives of Iranian Male EFL Instructors in Developing their Emotional Intelligence سید حسین کاشف؛ فرهاد خبازیان 14:15 – 15:00 پنچشنبه انگلیسی E16
1142 Identifying Threshold Vocabulary for IELTS Writing Skill آتیکا اعتمادزاده؛ حمید اشرف 14:15 – 15:00 پنچشنبه انگلیسی E17
1143 مدیریت تعارض و رهبری کلاس های زبان توسط معلم تحت تاثیر نظریه اقتضایی در مدیریت منابع انسانی الهام یزدان مهر؛ مصطفی ازقندی 14:15 – 15:00 پنچشنبه انگلیسی D15
1146 When Bonds Break: Attachment Theory(1969) and the Mourning Process in The Year of Magical Thinking(2005) نازنین شورئی، فروغ بارانی 14:15 – 15:00 پنچشنبه انگلیسی D10
1159 Marginalization and Class Degradation in South-Asian (Indian) Diaspora Women Fiction in the Light of Intersectionality سهیلا پورعلی 14:15 – 15:00 پنچشنبه انگلیسی C15
1162 Supporting EFL Teachers’ Professional Learning and Work Engagement through AI Literacy: A Pathway to Sustainable Education هایده مهدویان 14:15 – 15:00 پنچشنبه انگلیسی C14
1165 Making Meaning of Video-Based Learning: Student and Teacher Perspectives in Language Education سیما خدابخش پور؛ ویدا فتحی بنابی 14:15 – 15:00 پنچشنبه انگلیسی C11
1169 Feature Focused Word Instruction vs. Creation of Self-made Sentences in Improving EFL Vocabulary Knowledge هانیه رحیمی 14:15 – 15:00 پنچشنبه انگلیسی C10
1174 Enhancing Writing Proficiency of Iranian English Learners Through Flipped Classroom علیرضا انجم شعاع؛ سمیه بنی اسد آزاد 14:15 – 15:00 پنچشنبه انگلیسی E24
1175 معلمان زبان در خط مقدم: مبارزه با امپریالیسم زبانی و استقبال از جهانی شدن در برنامه درسی مصطفی رفیعی؛ حسن سلیمانی ؛ حامد برجسته 14:15 – 15:00 پنچشنبه انگلیسی E23
1380 ممرایز و تکرار بافاصله: ابزارهای کلیدی برای تسلط بر واژگان در یادگیری زبان فرانسه (FLE) برای زبان‌آموزان ایرانی; خدیجه بردبار جاویدی؛ محمدجواد کمالی؛ دانیال بسنج 14:15 – 15:00 پنچشنبه فرانسه E22
1441 L’étude du posthumain dans Cyberpunk 2077 : à partir de la narratologie de Gérard Genette محمدحسین زحمت کش ساروقی؛ غلامرضا شکرانی 14:15 – 15:00 پنچشنبه فرانسه E24
1172 Evaluating the Flipped Classroom Model: Challenges and Benefits of Vadana in Blended General English Instruction of Islamic Azad University حمید اشرف؛ مهناز نفیسی راد؛ سیما کامل شعرباف 15:00 – 15:45 پنچشنبه انگلیسی A10
1178 The Relationship between Iranian English Teacher Reflectivity and their Motivation حمید روح بخش فر؛ آتیکا اعتمادزاده 15:00 – 15:45 پنچشنبه انگلیسی A11
1183 Cognitive and Metacognitive Test-Taking Strategies Employed by Iranian EFL Learners in PET Exam Role-Plays لادن جنیدی جعفری 15:00 – 15:45 پنچشنبه انگلیسی A12
1185 Temporality implied on the stage and on the screen of Driving Miss Daisy (1987) and Driving Miss Daisy (1989) نجمه فردمنش؛ محمود رضا قربان صباغ 15:00 – 15:45 پنچشنبه انگلیسی B11
1190 نقش ادغام سبک‌های یادگیری در ارتقای توانایی نوشتن روایی زبان‌آموزان نفیسه موسوی 15:00 – 15:45 پنچشنبه انگلیسی B12
1191 Teaching Listening Comprehension to Intermediate Iranian EFL Learners: A Focus on Note-taking and Metacognitive Strategies معین قربان نژاد 15:00 – 15:45 پنچشنبه انگلیسی E22
1192 تأثیر ارزیابی پویا بر مهارت های شنیداری و خواندن زبان آموزان زبان : بر اساس نظریه اجتماعی فرهنگی ویگوتسکی زهره جرجانی مقدم؛ نعیمه خرقانی؛ افسانه غنی زاده؛ بهمن گرجیان 15:00 – 15:45 پنچشنبه انگلیسی E15
1195 The Effect of Collaborative Discovery Learning on Writing Performance of Intermediate EFL Learners ابراهیم سعداوی؛ محمدتقی فروردین 15:00 – 15:45 پنچشنبه انگلیسی E16
1197 The Confrontation of Anthropocentricism and Biocentrism: Eco-apocalyptic Reading of the Innocent Earth of Wilma Dykeman’s Return the Innocent Earth نرگس رئوف زاده؛ راضیه اسلامیه 15:00 – 15:45 پنچشنبه انگلیسی E17
1208 Mindful Minds, Attentive Ears: Investigating the Link Between Mindfulness and EFL Listening Skills فاطمه معافیان 15:00 – 15:45 پنچشنبه انگلیسی D15
1209 Balancing Support and Interference: Parental Engagement in Teaching English to Young Learners سمانه سادات اردلان جوان؛ حمید اشرف؛ خلیل مطلب زاده؛ محمد علی فاطمی 15:00 – 15:45 پنچشنبه انگلیسی D10
1229 The Effect of Synchronous and Asynchronous Online Teaching on Communicative Competence in EFL Learners: A Comparative Analysis ماندانا برمایون؛ حمید اشرف 15:00 – 15:45 پنچشنبه انگلیسی C15
1248 Navigating Identity in the Digital Age: The Influence of Misinformation on Adolescents' Self-Perception and Discourse کیمیا آدینه؛ علی زنگویی 15:00 – 15:45 پنچشنبه انگلیسی C14
1249 Rhizomatic Identity, Transhumanism and Gender Fluidity in Madeline Ashby and Linda Nagata’s Selected Works محمدحامد کرمی؛ رویا یعقوبی 15:00 – 15:45 پنچشنبه انگلیسی C11
1270 A Shift Towards Learner-Centeredness: Investigating EFL Instructors' and Students' Perceptions on Implementation in English Teacher Training سمانه ذوالفقاری؛ حمید اشرف 15:00 – 15:45 پنچشنبه انگلیسی C10
1289 Fostering Interaction in Online Learning: Insights from a TEFL Course محبوبه تقی‌زاده؛ پگاه رمضان 15:00 – 15:45 پنچشنبه انگلیسی E29
1296 The Role of Iranian English Teachers’ Grit and Mindset on their Perfectionism: ‎ A Case of Novice and Expert Teachers مرضیه ابراهیمی 15:00 – 15:45 پنچشنبه انگلیسی A21
1299 Post-Method Perspectives towards ELT in Foreign Language Context هادی داورانی 15:00 – 15:45 پنچشنبه انگلیسی B22
1047 La naissance du sujet post-traumatique à travers Vivre vite de Brigitte Giraud وحید نژاد محمد 15:00 – 15:45 پنچشنبه فرانسه B20
1384 Colette et rêveries de verticalité : Vrilles de la Vigne, Sido, le Blé en herbe فرناز ارفعی زاده 15:00 – 15:45 پنچشنبه فرانسه B13
1445 Guerre en Littérature Française et Francophone سونیا رضایی مود 15:00 – 15:45 پنچشنبه فرانسه E24
1193 A Contrastive Move Analysis of Abstract Sections in English and Persian Theater Theses لادن جنیدی جعفری 15:45 – 16:30 پنچشنبه انگلیسی A10
1196 The Relationships between Aural and Orthographic Vocabulary Knowledge and Listening Comprehension of Intermediate EFL Learners بیتا لموچی تارازی؛ محمدتقی فروردین 15:45 – 16:30 پنچشنبه انگلیسی A11
1300 English for Specific Purposes (ESP) for Business Communication: A Review of Pedagogical Approaches, Material Development, and Challenges اکرم شریفی سید حسن سید؛ رضایی 15:45 – 16:30 پنچشنبه انگلیسی A12
1301 رابطه انسجام متنی با درک مطلب دانش آموزان ابتدایی ایمان جوکار؛ بهمن گرجیان 15:45 – 16:30 پنچشنبه انگلیسی B11
1302 واکاوی کاربست های زبان در سوره مریم: تحلیلی براساس نظریه زبان شناسی کاربردی محمدباقر حقی؛ بهمن گرجیان 15:45 – 16:30 پنچشنبه انگلیسی B12
1309 Critical Review of ESP Courses in Iranian Medical Universities اکرم شریفی 15:45 – 16:30 پنچشنبه انگلیسی B13
1310 بررسی سبک‌های گفتاری میان بازپرس و متهم در دادگاه‌های کیفری در چارچوب نظریه زبان‌شناسی قضایی مک‌منامین(2002) نرگس ملائی؛ بهمن گرجیان؛ حسین مطوری 15:45 – 16:30 پنچشنبه انگلیسی E15
1312 Impacts of Corrective Feedback Types on EFL Students' Grammar: The Case of English Language Complex Structures مژگان ابراهیمیان 15:45 – 16:30 پنچشنبه انگلیسی E16
1343 The Effect of Using a Social Network on the Improvement of Iranian EFL Learners’ Reading Skill تکتم مطهری؛ سید حامد صدوق ونینی 15:45 – 16:30 پنچشنبه انگلیسی E17
1345 Surrealism Across Cultures: A Comparative Study of Western and Eastern Literary Traditions ژاله بهشتی؛ بیتا ابراهیمی 15:45 – 16:30 پنچشنبه انگلیسی D15
1351 Politeness Strategies in Practice: Teacher-Student Interactions in an Iranian EFL Classroom سعید غنی آبادی؛ هدی ارکانی 15:45 – 16:30 پنچشنبه انگلیسی D10
1353 The Role of Media and Globalization in Shaping Cultures :Cultural Study of Don DeLillios White Noise in Lens of Raymond Williams and Gramscises Theories بهناز عابد؛ حجت الله برزابادی فراهانی ؛ فاطمه عزیز محمدی 15:45 – 16:30 پنچشنبه انگلیسی C15
1355 The Role of Narrative in Student Engagement: A Qualitative Study of Storytelling in Classroom Language learning فهیمه آشناگر 15:45 – 16:30 پنچشنبه انگلیسی C14
1362 Redefining Boundaries: Empowering Inclusive Education Through Alternative Assessments—A Narrative Review Paper حمیدرضا زاهدی قله زو؛ مریم قدمیاری 15:45 – 16:30 پنچشنبه انگلیسی C11
1376 A Qualitative Study of EFL Teachers' Perspectives on Literature Incorporation in Iranian High School Vision Series زهرا مجیدی ایرج؛ علی اکبر بوری؛ زهرا ظهوریان 15:45 – 16:30 پنچشنبه انگلیسی C10
1038 Le concept de souffrance du point de vue de Mowlânâ Djalâl-Od-Dîn Rûmî et Michel Houellebecq شیما طهماسبی؛ علیرضا غفوری؛ سعدی جعفری 15:45 – 16:30 پنچشنبه فرانسه E29
1207 Au-delà des frontières: étude comparée des récits des voyageuses européennes et iraniennes de l'époque Qâjâr مریم شریف 15:45 – 16:30 پنچشنبه فرانسه A21
1267 Sympathetic Portrait of Satan in Sadi’s Bostan احمد قلی 16:30 – 17:15 پنچشنبه انگلیسی A10
1327 Enhancing Willingness to Communicate and Reducing Anxiety in Iranian EFL Learners Through Free Discussion Classes زاهد آذری 16:30 – 17:15 پنچشنبه انگلیسی A11
1377 Attention-raising tasks and the reading comprehension performance of Iranian introverted and extroverted EFL learners ابراهیم فخری علمداری؛ افسانه برارجانی خوشابی 16:30 – 17:15 پنچشنبه انگلیسی A12
1383 On the Impact of Teacher's Mediation on Developing Students' Oral Proficiency, by the effect of students’ affective learning, in the Context of Teaching English as a Foreign Language هادی داورانی 16:30 – 17:15 پنچشنبه انگلیسی B11
1389 Relationship Between Learners’ Writing Performance And Writing Anxiety in Distance Language Learning Environment سیمین عنبرشاهی؛ محمد دانشمند 16:30 – 17:15 پنچشنبه انگلیسی B12
1396 Intermediate EFL Learners’ Theta Beta Ratio Power Changes During Test of Writing شیرین کمالی خالوی؛ میترا زراعت پیشه؛ فرناز فرخ علایی 16:30 – 17:15 پنچشنبه انگلیسی B13
1399 Enhancing Achievement through Reality Therapy: An Attribution Retraining Approach هاشم پژوهش؛ محمد پژوهش 16:30 – 17:15 پنچشنبه انگلیسی E15
1411 Language Education for Hearing-impaired Students: A Narrative Review of Teaching Methods, Challenges, and Interventions لیلا کاردان؛ محیا طالبیان مشهدی؛ بهاره حافظی؛ محمد فریمانی 16:30 – 17:15 پنچشنبه انگلیسی E16
1415 Development and validation of Iranian EFL Teachers’ Cheating Reduction Strategies Scale لیلی رجب پور؛ میترا زراعت پیشه؛ زهرا ظهوریان 16:30 – 17:15 پنچشنبه انگلیسی E17
1418 یک تحلیل کمی برای تأثیر رویکرد تعاملی بر دانشجویان زبان : نعیمه خرقانی؛ زهره جرجانی مقدم؛ افسانه غنی زاده؛ بهمن گرجیان 16:30 – 17:15 پنچشنبه انگلیسی D15
1419 From Chalkboards to Chatbots: A Review Article on the AI Revolution in Classrooms زری سادات سیدرضایی؛ مهشید حسینی 16:30 – 17:15 پنچشنبه انگلیسی D10
1427 The Relationship Between Critical Pedagogy and Teacher Reflection in TESOL: A Theoretical Review پریسا نجاتی مقدم؛ زری سادات سیدرضایی 16:30 – 17:15 پنچشنبه انگلیسی C15
1429 Implementing Teacher Looping at Schools in Iran: a Survey on Intermediate Students’ Oral Task Performance مینا طسوجی آذری 16:30 – 17:15 پنچشنبه انگلیسی C14
1437 Content Based Syllabus Design in the E-era: Exploring the Components of Online Education حسین نجاری 16:30 – 17:15 پنچشنبه انگلیسی C11
1039 Analyse des difficultés de production écrite chez les étudiants de français en Iran معصومه محمدی کلان؛ سعدی جعفری کاردگر؛ علیرضا غفوری 16:30 – 17:15 پنچشنبه فرانسه C10
1073 Étude de la première rencontre dans Mon oncle Napoléon d’Iraj Pezechkzad selon Jean Rousset فاطمه امین‌نیا؛ سعدی جعفری کاردگر 16:30 – 17:15 پنچشنبه فرانسه E29
1329 Langue d’exil à travers Marx et la poupée et Désorientale بهاره ادهمی مقدم؛ علیرضا غفوری؛ سعدی جعفری کاردگر 16:30 – 17:15 پنچشنبه فرانسه A21
1370 Integrating Technology in Language Classrooms شهلا کیوان 16:30 – 17:15 پنچشنبه انگلیسی B20
1216 La psychocritique: une littérarité en question غلامرضا شکرانی 17:15 - 18:00 پنچشنبه فرانسه A10
1381 Férydoun Rahnéma pionnier de la nouvelle poésie persane محمد زیار؛ مریم عزیزی 17:15 - 18:00 پنچشنبه فرانسه A11
1048 آموزش الکترونیکی: بررسی جامع نظریه‌ها، مزایا، چالش‌ها و جهت‌گیری‌های آینده مهسا پریکاری 17:15 - 17:45 پنچشنبه انگلیسی A12
1137 Examining the role of academic resilience on EFL Iranian university students` self-efficacy مهسا پریکاری؛ علی زنگویی 17:15 - 17:45 پنچشنبه انگلیسی B11
1371 The Investigation of Instructors’ Views on Using Technology in English Language Teaching شهلا کیوان 17:15 - 18:00 پنچشنبه انگلیسی B12