زمانبندی و شماره کلاسهای ارائه مقالات انگلیسی و فرانسه
(شماره کلاسها مربوط به دانشکده مهندسی (محل برگزاری نشستها/سشنها) میباشد)
کد مقاله | عنوان مقاله | نام نویسندگان | زمان ارائه | روز ارائه | زبان | شماره کلاس |
---|---|---|---|---|---|---|
1210 | Bridging East and West: Language, Stereotypes, and Cultural Identity in Chinglish | بهزاد پورقریب | 08:00 – 08:30 | جمعه | انگلیسی | D15 |
1212 | Exploring Trauma and Alienation in Anne Tyler’s The Tin Can Tree | عبدالباقی رضایی تالارپشتی | 08:00 – 08:30 | جمعه | انگلیسی | B13 |
1067 | Investigating Teachers’ Stand about AI Application in Teaching: Are there any other Moderating Factors? | زهرا کافی؛ فاطمه صالحی؛ کیانا مصطفایی | 08:00 – 08:45 | جمعه | انگلیسی | A12 |
1112 | Mindfulness and Reflectivity in Iranian EFL Teacher Development: A Review of Practices and Implications | علی کندری؛ میترا زراعت پیشه؛ حمید اشرف ، حلیل مطلب زاده | 08:00 – 08:45 | جمعه | انگلیسی | A10 |
1120 | The influence of Creative Reading on the Reading Comprehension and Critical Thinking of Iranian EFL Learners' | محمدرضا ابراهیمی؛ سید مرتضی هاشمی تروجنی | 08:00 – 08:45 | جمعه | انگلیسی | A11 |
1326 | The Impact of Employing Graphic Organizers in Promoting Reading Comprehension among Iranian Male and Female EFL Learners | زاهد آذری | 08:00 – 08:45 | جمعه | انگلیسی | E16 |
1338 | The Effect of CALL on Developing Reading Comprehension Skill among the Iranian Tertiary Level EFL Learners | سارا نوروزی؛ نرجس بهروزیه | 08:00 – 08:45 | جمعه | انگلیسی | B11 |
1339 | The Impact of Learners’ Age and Gender on the Effectiveness of Inductive and Deductive Grammar Instruction: A Case of Iranian EFL Learners | سارا نوروزی؛ مهدیه مالدار | 08:00 – 08:45 | جمعه | انگلیسی | B12 |
1426 | The Effect of Pictorial Minimal Pair-based Stories on EFL Beginners’ Pronunciation Accuracy and Vocabulary Recall | مریم کلاگر؛ میترا زراعت پیشه؛ زهرا ظهوریان | 08:00 – 08:45 | جمعه | انگلیسی | C15 |
1284 | From Exclusion to Inclusion: Are We Truly Supporting Visually Impaired EFL Learners? An Analytical Review of the Literature | مینا طهانی؛ ساینا بنی اسد | 08:00 – 08:45 | جمعه | انگلیسی | E17 |
1401 | Enhancing Iranian EFL Learners’ Vocabulary Knowledge through Collaborative Learning Tasks | طیبه کوهزایی | 08:00 – 08:45 | جمعه | انگلیسی | E15 |
1442 | Exploring the Interaction Between Contextualizing Strategies and Collaborative Programming in Enhancing Iranian EFL Learners’ Writing Skills | سعید شیخیان ؛ احسان هادیپور؛ لیلا اکبرپور | 08:00 – 08:45 | جمعه | انگلیسی | C10 |
1041 | L'usage de l'IA dans l'apprentissage du FLE : vers un progrès authentique ou une dépendance numérique ? | فاطمه میرزایی؛ مناهل محمدی | 08:00 – 08:45 | جمعه | فرانسه | E24 |
1211 | Diaspora, Identity, and Trauma: Exploring Black Feminism in Crossing the River by Caryl Phillips | بهزاد پورقریب | 08:30 – 09:00 | جمعه | انگلیسی | D15 |
1213 | Water by the Spoonful as a Trauma Narrative: Exploring Generational and Psychological Wounds | عبدالباقی رضایی تالارپشتی | 08:30 – 09:00 | جمعه | انگلیسی | B13 |
1005 | Comparative study of Persian dubbing of Ice Age animation 4 and 5 based on Catford's translation model | نگین نیک نام؛ محمد بوالی | 13:30 – 14:15 | پنچشنبه | انگلیسی | A10 |
1007 | Cognitive Architecture of the Mental Lexicon in Language Acquisition: Structural, Organizational, and Representational Perspectives | سعید نجفی صارم؛ امیرحسین لطفی؛ سعید شریفی رهنمو | 13:30 – 14:15 | پنچشنبه | انگلیسی | A11 |
1009 | Orthography in the Mental Lexicon: A Comprehensive Analysis of Its Structure, Development and Impact on Second Language Acquisition | سعید نجفی صارم؛ امیرحسین لطفی؛ ندا توقیری | 13:30 – 14:15 | پنچشنبه | انگلیسی | A12 |
1046 | What’s in a Name? Reflections on Names of Characters in EFL Textbooks Conversations | رضا خانی، محمدمهدی مادیخواه، سید سجاد حسنی | 13:30 – 14:15 | پنچشنبه | انگلیسی | B11 |
1052 | تلفیق اخلاق و ارزشهای اخلاقی در حرفهی تدریس | علیرضا بنیادی | 13:30 – 14:15 | پنچشنبه | انگلیسی | B12 |
1059 | The Impact of Cultural Context In ELT. | سمیه آهنگران | 13:30 – 14:15 | پنچشنبه | انگلیسی | B13 |
1060 | Enhancing and Deepening Vocabulary Learning: A Collaborative Effort of Human and Artificial Intelligence | زهرا براتی؛ نیلوفر قاسم زاده | 13:30 – 14:15 | پنچشنبه | انگلیسی | E15 |
1062 | Artificial Intelligence and English Language Education: Challenges Ahead | زهرا پارسایی؛ رضا غفارثمر | 13:30 – 14:15 | پنچشنبه | انگلیسی | E16 |
1064 | Exploring EFL Learners’ Assessment in Reading Comprehension Ability: Educational Strategy Use Versus Digital Literacy | محمدرضا رییسی؛ داوود مشهدی حیدر؛ محمدرضا خدا رضا | 13:30 – 14:15 | پنچشنبه | انگلیسی | E17 |
1065 | An Evaluation of The Impact of Motivation on Writing Accuracy: A Case Study of Iranian EFL leaners | فاطمه قنبربهشتی ،امید پورکلهر عاطفه نصرالهی | 13:30 – 14:15 | پنچشنبه | انگلیسی | D15 |
1078 | AI-Powered Tools and Their Utilization Among Iranian PhD Students in ELT: Opportunities, Challenges, and Implications | هدی محست زاده، حسین خدابخش زاده، تکتم ناجی | 13:30 – 14:15 | پنچشنبه | انگلیسی | D10 |
1092 | EFL Learners’ Attitudes towards Teacher Written Corrective Feedback (WCF) +/– Revision on Perception and Production of Grammatical Tenses | شهیاد محمدنیاافروزی؛ بهرنگ محمدصالحی | 13:30 – 14:15 | پنچشنبه | انگلیسی | C15 |
1103 | Exploring Gained Insights after the Islamic Education Course in MA Programs through English-Persian dualism framework | مرجان وثوقی؛ سید حسین سیدی؛ ابوالقاسم امیر احمدی | 13:30 – 14:15 | پنچشنبه | انگلیسی | C14 |
1107 | از فرامتن تا روایتهای هوش مصنوعی: تکامل ادبیات الکترونیک و تأثیر آن بر تعامل خواننده | مریم محرمی | 13:30 – 14:15 | پنچشنبه | انگلیسی | C11 |
1121 | Investigating Impacts of Artificial Intelligence Software on Learning English Grammar: A Systematic Review from 2019-2024 | زهرا کافی؛ مائده جعفرزاده زیبا؛ الهه عطف ناوخی | 13:30 – 14:15 | پنچشنبه | انگلیسی | C10 |
1221 | The Overarching Goal of Adlerian Psychotherapy Battling Inferiority Complex Traced in Evans' Poetry | شهرزاد محمد حسین؛ هدا شب رنگ | 13:30 – 14:15 | پنچشنبه | انگلیسی | E24 |
1369 | Evaluating the steps to provide an online English learning platforms | شهلا کیوان | 13:30 – 14:15 | پنچشنبه | انگلیسی | E23 |
1242 | Ispahan dans le miroir de l'Occident : une étude imagologique du récit de voyage de Chardin | مریم دادخواه | 13:30 – 14:15 | پنچشنبه | فرانسه | E22 |
1122 | The Relationship Between The Flipped Classroom Approach And Traditional Classroom Approach In Iranian EFL Learners Language Achievement | مینا یزدانپرست | 14:15 – 15:00 | پنچشنبه | انگلیسی | A10 |
1124 | External and Internal Textbook Evaluation: A Comparative Content Analysis of Prospect One and Family and Friends One | محدثه باقری، سمیه بنی اسد،غلامرضا روحانی | 14:15 – 15:00 | پنچشنبه | انگلیسی | A11 |
1125 | The Interplay of Academic Buoyancy, Ambiguity Tolerance, and L2 Vocabulary Knowledge Among Iranian EFL Students | رضا جواهریان | 14:15 – 15:00 | پنچشنبه | انگلیسی | A12 |
1127 | Investigating the Potential of Gamified Learning Platforms in Enhancing FL Grammar: A systematic review | محمدرضا حسامی نژاد؛ فرناز فرخ علایی؛ علیرضا صبور صادق زاده؛ سارینا هرمزی | 14:15 – 15:00 | پنچشنبه | انگلیسی | B11 |
1128 | The Effectiveness of Virtual and Non-Virtual Mind Mapping in Motivating Lower-Intermediate EFL Learners’ Writing Structures | عایشه محمدزاده؛ شیوا نظری؛ حامد ضرابی | 14:15 – 15:00 | پنچشنبه | انگلیسی | B12 |
1129 | EFL Teachers’ Perceptions of Online Teaching: Challenges, Barriers, and Implications for the Future of Education | محمدرضا خداشناس؛ هدی ارکانی | 14:15 – 15:00 | پنچشنبه | انگلیسی | B13 |
1130 | کاربرد مدل روانسنجی "مقیاس درجه بندی" (RSM) در ارزیابی عملکرد نوشتاری زبان آموزان | ساره صاحب علم، پوریا بقایی، مژگان رشتچی | 14:15 – 15:00 | پنچشنبه | انگلیسی | E15 |
1135 | Motivation and Resilience: Perspectives of Iranian Male EFL Instructors in Developing their Emotional Intelligence | سید حسین کاشف؛ فرهاد خبازیان | 14:15 – 15:00 | پنچشنبه | انگلیسی | E16 |
1142 | Identifying Threshold Vocabulary for IELTS Writing Skill | آتیکا اعتمادزاده؛ حمید اشرف | 14:15 – 15:00 | پنچشنبه | انگلیسی | E17 |
1143 | مدیریت تعارض و رهبری کلاس های زبان توسط معلم تحت تاثیر نظریه اقتضایی در مدیریت منابع انسانی | الهام یزدان مهر؛ مصطفی ازقندی | 14:15 – 15:00 | پنچشنبه | انگلیسی | D15 |
1146 | When Bonds Break: Attachment Theory(1969) and the Mourning Process in The Year of Magical Thinking(2005) | نازنین شورئی، فروغ بارانی | 14:15 – 15:00 | پنچشنبه | انگلیسی | D10 |
1159 | Marginalization and Class Degradation in South-Asian (Indian) Diaspora Women Fiction in the Light of Intersectionality | سهیلا پورعلی | 14:15 – 15:00 | پنچشنبه | انگلیسی | C15 |
1162 | Supporting EFL Teachers’ Professional Learning and Work Engagement through AI Literacy: A Pathway to Sustainable Education | هایده مهدویان | 14:15 – 15:00 | پنچشنبه | انگلیسی | C14 |
1165 | Making Meaning of Video-Based Learning: Student and Teacher Perspectives in Language Education | سیما خدابخش پور؛ ویدا فتحی بنابی | 14:15 – 15:00 | پنچشنبه | انگلیسی | C11 |
1169 | Feature Focused Word Instruction vs. Creation of Self-made Sentences in Improving EFL Vocabulary Knowledge | هانیه رحیمی | 14:15 – 15:00 | پنچشنبه | انگلیسی | C10 |
1174 | Enhancing Writing Proficiency of Iranian English Learners Through Flipped Classroom | علیرضا انجم شعاع؛ سمیه بنی اسد آزاد | 14:15 – 15:00 | پنچشنبه | انگلیسی | E24 |
1175 | معلمان زبان در خط مقدم: مبارزه با امپریالیسم زبانی و استقبال از جهانی شدن در برنامه درسی | مصطفی رفیعی؛ حسن سلیمانی ؛ حامد برجسته | 14:15 – 15:00 | پنچشنبه | انگلیسی | E23 |
1380 | ممرایز و تکرار بافاصله: ابزارهای کلیدی برای تسلط بر واژگان در یادگیری زبان فرانسه (FLE) برای زبانآموزان ایرانی; | خدیجه بردبار جاویدی؛ محمدجواد کمالی؛ دانیال بسنج | 14:15 – 15:00 | پنچشنبه | فرانسه | E22 |
1441 | L’étude du posthumain dans Cyberpunk 2077 : à partir de la narratologie de Gérard Genette | محمدحسین زحمت کش ساروقی؛ غلامرضا شکرانی | 14:15 – 15:00 | پنچشنبه | فرانسه | E24 |
1172 | Evaluating the Flipped Classroom Model: Challenges and Benefits of Vadana in Blended General English Instruction of Islamic Azad University | حمید اشرف؛ مهناز نفیسی راد؛ سیما کامل شعرباف | 15:00 – 15:45 | پنچشنبه | انگلیسی | A10 |
1178 | The Relationship between Iranian English Teacher Reflectivity and their Motivation | حمید روح بخش فر؛ آتیکا اعتمادزاده | 15:00 – 15:45 | پنچشنبه | انگلیسی | A11 |
1183 | Cognitive and Metacognitive Test-Taking Strategies Employed by Iranian EFL Learners in PET Exam Role-Plays | لادن جنیدی جعفری | 15:00 – 15:45 | پنچشنبه | انگلیسی | A12 |
1185 | Temporality implied on the stage and on the screen of Driving Miss Daisy (1987) and Driving Miss Daisy (1989) | نجمه فردمنش؛ محمود رضا قربان صباغ | 15:00 – 15:45 | پنچشنبه | انگلیسی | B11 |
1190 | نقش ادغام سبکهای یادگیری در ارتقای توانایی نوشتن روایی زبانآموزان | نفیسه موسوی | 15:00 – 15:45 | پنچشنبه | انگلیسی | B12 |
1191 | Teaching Listening Comprehension to Intermediate Iranian EFL Learners: A Focus on Note-taking and Metacognitive Strategies | معین قربان نژاد | 15:00 – 15:45 | پنچشنبه | انگلیسی | E22 |
1192 | تأثیر ارزیابی پویا بر مهارت های شنیداری و خواندن زبان آموزان زبان : بر اساس نظریه اجتماعی فرهنگی ویگوتسکی | زهره جرجانی مقدم؛ نعیمه خرقانی؛ افسانه غنی زاده؛ بهمن گرجیان | 15:00 – 15:45 | پنچشنبه | انگلیسی | E15 |
1195 | The Effect of Collaborative Discovery Learning on Writing Performance of Intermediate EFL Learners | ابراهیم سعداوی؛ محمدتقی فروردین | 15:00 – 15:45 | پنچشنبه | انگلیسی | E16 |
1197 | The Confrontation of Anthropocentricism and Biocentrism: Eco-apocalyptic Reading of the Innocent Earth of Wilma Dykeman’s Return the Innocent Earth | نرگس رئوف زاده؛ راضیه اسلامیه | 15:00 – 15:45 | پنچشنبه | انگلیسی | E17 |
1208 | Mindful Minds, Attentive Ears: Investigating the Link Between Mindfulness and EFL Listening Skills | فاطمه معافیان | 15:00 – 15:45 | پنچشنبه | انگلیسی | D15 |
1209 | Balancing Support and Interference: Parental Engagement in Teaching English to Young Learners | سمانه سادات اردلان جوان؛ حمید اشرف؛ خلیل مطلب زاده؛ محمد علی فاطمی | 15:00 – 15:45 | پنچشنبه | انگلیسی | D10 |
1229 | The Effect of Synchronous and Asynchronous Online Teaching on Communicative Competence in EFL Learners: A Comparative Analysis | ماندانا برمایون؛ حمید اشرف | 15:00 – 15:45 | پنچشنبه | انگلیسی | C15 |
1248 | Navigating Identity in the Digital Age: The Influence of Misinformation on Adolescents' Self-Perception and Discourse | کیمیا آدینه؛ علی زنگویی | 15:00 – 15:45 | پنچشنبه | انگلیسی | C14 |
1249 | Rhizomatic Identity, Transhumanism and Gender Fluidity in Madeline Ashby and Linda Nagata’s Selected Works | محمدحامد کرمی؛ رویا یعقوبی | 15:00 – 15:45 | پنچشنبه | انگلیسی | C11 |
1270 | A Shift Towards Learner-Centeredness: Investigating EFL Instructors' and Students' Perceptions on Implementation in English Teacher Training | سمانه ذوالفقاری؛ حمید اشرف | 15:00 – 15:45 | پنچشنبه | انگلیسی | C10 |
1289 | Fostering Interaction in Online Learning: Insights from a TEFL Course | محبوبه تقیزاده؛ پگاه رمضان | 15:00 – 15:45 | پنچشنبه | انگلیسی | E29 |
1296 | The Role of Iranian English Teachers’ Grit and Mindset on their Perfectionism: A Case of Novice and Expert Teachers | مرضیه ابراهیمی | 15:00 – 15:45 | پنچشنبه | انگلیسی | A21 |
1299 | Post-Method Perspectives towards ELT in Foreign Language Context | هادی داورانی | 15:00 – 15:45 | پنچشنبه | انگلیسی | B22 |
1047 | La naissance du sujet post-traumatique à travers Vivre vite de Brigitte Giraud | وحید نژاد محمد | 15:00 – 15:45 | پنچشنبه | فرانسه | B20 |
1384 | Colette et rêveries de verticalité : Vrilles de la Vigne, Sido, le Blé en herbe | فرناز ارفعی زاده | 15:00 – 15:45 | پنچشنبه | فرانسه | B13 |
1445 | Guerre en Littérature Française et Francophone | سونیا رضایی مود | 15:00 – 15:45 | پنچشنبه | فرانسه | E24 |
1193 | A Contrastive Move Analysis of Abstract Sections in English and Persian Theater Theses | لادن جنیدی جعفری | 15:45 – 16:30 | پنچشنبه | انگلیسی | A10 |
1196 | The Relationships between Aural and Orthographic Vocabulary Knowledge and Listening Comprehension of Intermediate EFL Learners | بیتا لموچی تارازی؛ محمدتقی فروردین | 15:45 – 16:30 | پنچشنبه | انگلیسی | A11 |
1300 | English for Specific Purposes (ESP) for Business Communication: A Review of Pedagogical Approaches, Material Development, and Challenges | اکرم شریفی سید حسن سید؛ رضایی | 15:45 – 16:30 | پنچشنبه | انگلیسی | A12 |
1301 | رابطه انسجام متنی با درک مطلب دانش آموزان ابتدایی | ایمان جوکار؛ بهمن گرجیان | 15:45 – 16:30 | پنچشنبه | انگلیسی | B11 |
1302 | واکاوی کاربست های زبان در سوره مریم: تحلیلی براساس نظریه زبان شناسی کاربردی | محمدباقر حقی؛ بهمن گرجیان | 15:45 – 16:30 | پنچشنبه | انگلیسی | B12 |
1309 | Critical Review of ESP Courses in Iranian Medical Universities | اکرم شریفی | 15:45 – 16:30 | پنچشنبه | انگلیسی | B13 |
1310 | بررسی سبکهای گفتاری میان بازپرس و متهم در دادگاههای کیفری در چارچوب نظریه زبانشناسی قضایی مکمنامین(2002) | نرگس ملائی؛ بهمن گرجیان؛ حسین مطوری | 15:45 – 16:30 | پنچشنبه | انگلیسی | E15 |
1312 | Impacts of Corrective Feedback Types on EFL Students' Grammar: The Case of English Language Complex Structures | مژگان ابراهیمیان | 15:45 – 16:30 | پنچشنبه | انگلیسی | E16 |
1343 | The Effect of Using a Social Network on the Improvement of Iranian EFL Learners’ Reading Skill | تکتم مطهری؛ سید حامد صدوق ونینی | 15:45 – 16:30 | پنچشنبه | انگلیسی | E17 |
1345 | Surrealism Across Cultures: A Comparative Study of Western and Eastern Literary Traditions | ژاله بهشتی؛ بیتا ابراهیمی | 15:45 – 16:30 | پنچشنبه | انگلیسی | D15 |
1351 | Politeness Strategies in Practice: Teacher-Student Interactions in an Iranian EFL Classroom | سعید غنی آبادی؛ هدی ارکانی | 15:45 – 16:30 | پنچشنبه | انگلیسی | D10 |
1353 | The Role of Media and Globalization in Shaping Cultures :Cultural Study of Don DeLillios White Noise in Lens of Raymond Williams and Gramscises Theories | بهناز عابد؛ حجت الله برزابادی فراهانی ؛ فاطمه عزیز محمدی | 15:45 – 16:30 | پنچشنبه | انگلیسی | C15 |
1355 | The Role of Narrative in Student Engagement: A Qualitative Study of Storytelling in Classroom Language learning | فهیمه آشناگر | 15:45 – 16:30 | پنچشنبه | انگلیسی | C14 |
1362 | Redefining Boundaries: Empowering Inclusive Education Through Alternative Assessments—A Narrative Review Paper | حمیدرضا زاهدی قله زو؛ مریم قدمیاری | 15:45 – 16:30 | پنچشنبه | انگلیسی | C11 |
1376 | A Qualitative Study of EFL Teachers' Perspectives on Literature Incorporation in Iranian High School Vision Series | زهرا مجیدی ایرج؛ علی اکبر بوری؛ زهرا ظهوریان | 15:45 – 16:30 | پنچشنبه | انگلیسی | C10 |
1038 | Le concept de souffrance du point de vue de Mowlânâ Djalâl-Od-Dîn Rûmî et Michel Houellebecq | شیما طهماسبی؛ علیرضا غفوری؛ سعدی جعفری | 15:45 – 16:30 | پنچشنبه | فرانسه | E29 |
1207 | Au-delà des frontières: étude comparée des récits des voyageuses européennes et iraniennes de l'époque Qâjâr | مریم شریف | 15:45 – 16:30 | پنچشنبه | فرانسه | A21 |
1267 | Sympathetic Portrait of Satan in Sadi’s Bostan | احمد قلی | 16:30 – 17:15 | پنچشنبه | انگلیسی | A10 |
1327 | Enhancing Willingness to Communicate and Reducing Anxiety in Iranian EFL Learners Through Free Discussion Classes | زاهد آذری | 16:30 – 17:15 | پنچشنبه | انگلیسی | A11 |
1377 | Attention-raising tasks and the reading comprehension performance of Iranian introverted and extroverted EFL learners | ابراهیم فخری علمداری؛ افسانه برارجانی خوشابی | 16:30 – 17:15 | پنچشنبه | انگلیسی | A12 |
1383 | On the Impact of Teacher's Mediation on Developing Students' Oral Proficiency, by the effect of students’ affective learning, in the Context of Teaching English as a Foreign Language | هادی داورانی | 16:30 – 17:15 | پنچشنبه | انگلیسی | B11 |
1389 | Relationship Between Learners’ Writing Performance And Writing Anxiety in Distance Language Learning Environment | سیمین عنبرشاهی؛ محمد دانشمند | 16:30 – 17:15 | پنچشنبه | انگلیسی | B12 |
1396 | Intermediate EFL Learners’ Theta Beta Ratio Power Changes During Test of Writing | شیرین کمالی خالوی؛ میترا زراعت پیشه؛ فرناز فرخ علایی | 16:30 – 17:15 | پنچشنبه | انگلیسی | B13 |
1399 | Enhancing Achievement through Reality Therapy: An Attribution Retraining Approach | هاشم پژوهش؛ محمد پژوهش | 16:30 – 17:15 | پنچشنبه | انگلیسی | E15 |
1411 | Language Education for Hearing-impaired Students: A Narrative Review of Teaching Methods, Challenges, and Interventions | لیلا کاردان؛ محیا طالبیان مشهدی؛ بهاره حافظی؛ محمد فریمانی | 16:30 – 17:15 | پنچشنبه | انگلیسی | E16 |
1415 | Development and validation of Iranian EFL Teachers’ Cheating Reduction Strategies Scale | لیلی رجب پور؛ میترا زراعت پیشه؛ زهرا ظهوریان | 16:30 – 17:15 | پنچشنبه | انگلیسی | E17 |
1418 | یک تحلیل کمی برای تأثیر رویکرد تعاملی بر دانشجویان زبان : | نعیمه خرقانی؛ زهره جرجانی مقدم؛ افسانه غنی زاده؛ بهمن گرجیان | 16:30 – 17:15 | پنچشنبه | انگلیسی | D15 |
1419 | From Chalkboards to Chatbots: A Review Article on the AI Revolution in Classrooms | زری سادات سیدرضایی؛ مهشید حسینی | 16:30 – 17:15 | پنچشنبه | انگلیسی | D10 |
1427 | The Relationship Between Critical Pedagogy and Teacher Reflection in TESOL: A Theoretical Review | پریسا نجاتی مقدم؛ زری سادات سیدرضایی | 16:30 – 17:15 | پنچشنبه | انگلیسی | C15 |
1429 | Implementing Teacher Looping at Schools in Iran: a Survey on Intermediate Students’ Oral Task Performance | مینا طسوجی آذری | 16:30 – 17:15 | پنچشنبه | انگلیسی | C14 |
1437 | Content Based Syllabus Design in the E-era: Exploring the Components of Online Education | حسین نجاری | 16:30 – 17:15 | پنچشنبه | انگلیسی | C11 |
1039 | Analyse des difficultés de production écrite chez les étudiants de français en Iran | معصومه محمدی کلان؛ سعدی جعفری کاردگر؛ علیرضا غفوری | 16:30 – 17:15 | پنچشنبه | فرانسه | C10 |
1073 | Étude de la première rencontre dans Mon oncle Napoléon d’Iraj Pezechkzad selon Jean Rousset | فاطمه امیننیا؛ سعدی جعفری کاردگر | 16:30 – 17:15 | پنچشنبه | فرانسه | E29 |
1329 | Langue d’exil à travers Marx et la poupée et Désorientale | بهاره ادهمی مقدم؛ علیرضا غفوری؛ سعدی جعفری کاردگر | 16:30 – 17:15 | پنچشنبه | فرانسه | A21 |
1370 | Integrating Technology in Language Classrooms | شهلا کیوان | 16:30 – 17:15 | پنچشنبه | انگلیسی | B20 |
1216 | La psychocritique: une littérarité en question | غلامرضا شکرانی | 17:15 - 18:00 | پنچشنبه | فرانسه | A10 |
1381 | Férydoun Rahnéma pionnier de la nouvelle poésie persane | محمد زیار؛ مریم عزیزی | 17:15 - 18:00 | پنچشنبه | فرانسه | A11 |
1048 | آموزش الکترونیکی: بررسی جامع نظریهها، مزایا، چالشها و جهتگیریهای آینده | مهسا پریکاری | 17:15 - 17:45 | پنچشنبه | انگلیسی | A12 |
1137 | Examining the role of academic resilience on EFL Iranian university students` self-efficacy | مهسا پریکاری؛ علی زنگویی | 17:15 - 17:45 | پنچشنبه | انگلیسی | B11 |
1371 | The Investigation of Instructors’ Views on Using Technology in English Language Teaching | شهلا کیوان | 17:15 - 18:00 | پنچشنبه | انگلیسی | B12 |