کد مقاله عنوان مقاله نویسندگان ساعت روز زبان مقاله
1005 Comparative study of Persian dubbing of Ice Age animation 4 and 5 based on Catford's translation model نگین نیک نام؛ محمد بوالی 13:30 – 14:15 پنجشنبه انگلیسی
1007 Cognitive Architecture of the Mental Lexicon in Language Acquisition: Structural, Organizational, and Representational Perspectives سعید نجفی صارم؛ امیرحسین لطفی؛ سعید شریفی رهنمو 13:30 – 14:15 پنجشنبه انگلیسی
1008 A Comprehensive Evaluation of Situational Language Teaching: Historical Context, Key Features, and Pedagogical Impact سعید نجفی صارم؛ امیرحسین لطفی پوستر پنجشنبه انگلیسی
1009 Orthography in the Mental Lexicon: A Comprehensive Analysis of Its Structure, Development and Impact on Second Language Acquisition سعید نجفی صارم؛ امیرحسین لطفی؛ ندا توقیری 13:30 – 14:15 پنجشنبه انگلیسی
1011 وا کاوی رمانتیسم جامعه گرا در کتاب شعر « رقص با جغد » غاده السمان شاهین محبی اطاقوری پوستر پنجشنبه عربی
1013 رمزگشایی شعر نشانی سهراب سپهری توران رکن الدینی سرکروکانی پوستر پنجشنبه فارسی
1014 بررسی ساختار روایت در رمان کیمیاگر توران رکن الدینی سرکروکانی؛ فاطمه اسفندیاری مهنی پوستر پنجشنبه فارسی
1015 بینامتنیت در عوارف‌المعارف سهروردی و منازل‌السائرین خواجه عبدالله انصاری بر اساس نظریة هرمنوتیک ژرار ژنت زینب نوروزعلی؛ الهام قنواتی 13:30 – 13:50 پنجشنبه فارسی
1030 بررسی آکوستیکی فرایندهای واجی همگونی و هماهنگی واکه‌ای در گویش اصفهانی عاطفه سادات میرسعیدی 13:30 – 13:50 پنجشنبه فارسی
1038 Le concept de souffrance du point de vue de Mowlânâ Djalâl-Od-Dîn Rûmî et Michel Houellebecq شیما طهماسبی؛ علیرضا غفوری؛ سعدی جعفری 14:15 – 15:00 پنجشنبه فرانسه
1039 Analyse des difficultés de production écrite chez les étudiants de français en Iran معصومه محمدی کلان؛ سعدی جعفری کاردگر؛ علیرضا غفوری 16:30 – 17:15 پنجشنبه فرانسه
1041 L'usage de l'IA dans l'apprentissage du FLE : vers un progrès authentique ou une dépendance numérique ? فاطمه میرزایی؛ مناهل محمدی 08:00 – 08:45 جمعه فرانسه
1046 What’s in a Name? Reflections on Names of Characters in EFL Textbooks Conversations Reza Khany؛ Mohammad Mahdi Maadikhah؛ Seyyed Sajjad Hassani 13:30 – 14:15 پنجشنبه انگلیسی
1047 La naissance du sujet post-traumatique à travers Vivre vite de Brigitte Giraud وحید نژاد محمد 15:00 – 15:45 پنجشنبه فرانسه
1048 آموزش الکترونیکی: بررسی جامع نظریه‌ها، مزایا، چالش‌ها و جهت‌گیری‌های آینده مهسا پریکاری 13:30 – 14:15 پنجشنبه انگلیسی
1050 Assessing Intercultural Competence: A Review of Instruments and Scales Leila Shoja؛ Mohammad Mahdi Maadikhah؛ Elaheh Maadikhah پوستر پنجشنبه انگلیسی
1052 تلفیق اخلاق و ارزش‌های اخلاقی در حرفه‌ی تدریس Alireza Bonyadi 13:30 – 14:15 پنجشنبه انگلیسی
1053 نقد اجتماعی- تطبیقی (بر اساس مکتب فرانسوی) جایگاه زن در نگاه دو شاعر زن (سعاد الصباح و پروین اعتصامی) محمد شایگان مهر 13:50 - 14:10 پنجشنبه فارسی
1054 مقایسه دیدگاه مولوی و روانشناسی مثبت گرا از مفهوم شادکامی کیانا توکلی زاده؛ عطیه رزّاز مشهدی؛ جهانشیر توکلی زاده؛ مجید تقوی بهبهانی پوستر پنجشنبه فارسی
1059 The Impact of Cultural Context In ELT. سمیه آهنگران 13:30 – 14:15 پنجشنبه انگلیسی
1060 Enhancing and Deepening Vocabulary Learning: A Collaborative Effort of Human and Artificial Intelligence زهرا براتی؛ نیلوفر قاسم زاده 13:30 – 14:15 پنجشنبه انگلیسی
1062 Artificial Intelligence and English Language Education: Challenges Ahead زهرا پارسایی؛ رضا غفارثمر 13:30 – 14:15 پنجشنبه انگلیسی
1064 Exploring EFL Learners’ Assessment in Reading Comprehension Ability: Educational Strategy Use Versus Digital Literacy محمدرضا رییسی؛ داوود مشهدی حیدر؛ محمدرضا خدا رضا 13:30 – 14:15 پنجشنبه انگلیسی
1065 An Evaluation of The Impact of Motivation on Writing Accuracy: A Case Study of Iranian EFL leaners Fatemeh Ghanbarbeheshti؛ خئهی حourkalhor؛ Atefeh Nasrollahi Mouziraji 13:30 – 14:15 پنجشنبه انگلیسی
1067 Investigating Teachers’ Stand about AI Application in Teaching: Are there any other Moderating Factors? زهرا کافی؛ فاطمه صالحی؛ کیانا مصطفایی 08:00 – 08:45 جمعه انگلیسی
1073 Étude de la première rencontre dans Mon oncle Napoléon d’Iraj Pezechkzad selon Jean Rousset فاطمه امین‌نیا؛ سعدی جعفری کاردگر 16:30 – 17:15 پنجشنبه فرانسه
1075 استعارۀ زمان در کتاب کلیدر از دیدگاه زبان شناسیِ شناختی شادی فلاح پوستر پنجشنبه فارسی
1078 AI-Powered Tools and Their Utilization Among Iranian PhD Students in ELT: Opportunities, Challenges, and Implications Hossein Khodabakhshzadeh؛ Toktam Naji; Hoda Mohsenzadeh 13:30 – 14:15 پنجشنبه انگلیسی
1084 روایی ساختاری و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه طراحی انگیزشی ARCS کلر با تمرکز بر کتب آموزشی زهرا ظهوریان؛ نادر متین صدر؛ Amir Ali Khosrovaan 18:00 -18:30 پنجشنبه انگلیسی
1089 انعطاف‌پذیری عصبی در افراد دوزبانه: مکانیسم‌ها و پیامدهای گسترده آن در حوزه علوم اعصاب شناختی سحر جلالی؛ Masoud Hashemi پوستر پنجشنبه فارسی
1091 Examining Educator Perceptions of Formative Assessment: Benefits, Challenges, and Best Practices آی تای غروی؛ Seyyed Hassan Seyyedrezaei پوستر پنجشنبه انگلیسی
1092 EFL Learners’ Attitudes towards Teacher Written Corrective Feedback (WCF) +/– Revision on Perception and Production of Grammatical Tenses شهیاد محمدنیاافروزی؛ بهرنگ محمدصالحی 13:30 – 14:15 پنجشنبه انگلیسی
1103 Exploring Gained Insights after the Islamic Education Course in MA Programs through English-Persian dualism framework marjan Vosoughi؛ سید حسین سیدی؛ ابوالقاسم امیر احمدی 13:30 – 14:15 پنجشنبه انگلیسی
1107 از فرامتن تا روایت‌های هوش مصنوعی: تکامل ادبیات الکترونیک و تأثیر آن بر تعامل خواننده مریم محرمی 13:30 – 14:15 پنجشنبه انگلیسی
1108 Exploring the impacts of two structural syllabuses on elementary EFL learner’s grammatical knowledge; Functional and Notional Syllabuses مهشید قناعت پوستر پنجشنبه انگلیسی
1109 From Adaptation to Survival: Metaphoric Ecology in Translation and Language Systems علی ارجمندی؛ Muhammadreza Ghaffari 13:30 – 14:15 پنجشنبه انگلیسی
1112 Mindfulness and Reflectivity in Iranian EFL Teacher Development: A Review of Practices and Implications Ali Kondori؛ میترا زراعت پیشه؛ Hamid Ashraf؛ Khalil Motallebzadeh 08:00 – 08:45 جمعه انگلیسی
1114 The Impact of Cooperative Teaching Strategies on Enhancing Social Skills Among Primary School Students in Zanjan City نیکان فرجی پوستر پنجشنبه انگلیسی
1115 تحلیل عناصرداستانی حکایت ایاز و شکستن گوهر فریبا محمدزاده اینچه سابلاغ؛ حسن بساک؛ محبوبه ضیا خدا دادیان  13:30 – 14:15 پنجشنبه فارسی
1116 The Role of English as a Lingua Franca in Learning French: Facilitator or Barrier? مریم آقاخانی پوستر پنجشنبه انگلیسی
1120 The influence of Creative Reading on the Reading Comprehension and Critical Thinking of Iranian EFL Learners' محمدرضا ابراهیمی؛ سید مرتضی هاشمی تروجنی 08:00 – 08:45 جمعه انگلیسی
1121 Investigating Impacts of Artificial Intelligence Software on Learning English Grammar: A Systematic Review from 2019-2024 زهرا کافی؛ مائده جعفرزاده زیبا؛ الهه عطف ناوخی 13:30 – 14:15 پنجشنبه انگلیسی
1122 The Relationship Between The Flipped Classroom Approach And Traditional Classroom Approach In Iranian EFL Learners Language Achievement مینا یزدانپرست 14:15 – 15:00 پنجشنبه انگلیسی
1124 External and Internal Textbook Evaluation: A Comparative Content Analysis of Prospect One and Family and Friends One Mohadese Baqeri؛ Somayeh Baniasad-Azad؛ Gholamreza Rohani 14:15 – 15:00 پنجشنبه انگلیسی
1125 The Interplay of Academic Buoyancy, Ambiguity Tolerance, and L2 Vocabulary Knowledge Among Iranian EFL Students رضا جواهریان 14:15 – 15:00 پنجشنبه انگلیسی
1127 Investigating the Potential of Gamified Learning Platforms in Enhancing FL Grammar: A systematic review محمدرضا حسامی نژاد؛ فرناز فرخ علایی؛ علیرضا صبور صادق زاده؛ سارینا هرمزی 14:15 – 15:00 پنجشنبه انگلیسی
1128 The Effectiveness of Virtual and Non-Virtual Mind Mapping in Motivating Lower-Intermediate EFL Learners’ Writing Structures عایشه محمدزاده؛ Shiva Nazari؛ Hamed Zarabi 14:15 – 15:00 پنجشنبه انگلیسی
1129 EFL Teachers’ Perceptions of Online Teaching: Challenges, Barriers, and Implications for the Future of Education محمدرضا خداشناس؛ هدی ارکانی 14:15 – 15:00 پنجشنبه انگلیسی
1130 کاربرد مدل روان‌سنجی "مقیاس درجه بندی" (RSM) در ارزیابی عملکرد نوشتاری زبان آموزان Sareh Sahebalam؛ Purya Baghaei؛ Mojgan Rashtchi 14:15 – 15:00 پنجشنبه انگلیسی
1135 Motivation and Resilience: Perspectives of Iranian Male EFL Instructors in Developing their Emotional Intelligence سید حسین کاشف؛ فرهاد خبازیان 14:15 – 15:00 پنجشنبه انگلیسی
1137 Examining the role of academic resilience on EFL Iranian university students` self-efficacy مهسا پریکاری؛ علی زنگویی 14:15 – 15:00 پنجشنبه انگلیسی
1142 Identifying Threshold Vocabulary for IELTS Writing Skill آتیکا اعتمادزاده؛ Hamid Ashraf 14:15 – 15:00 پنجشنبه انگلیسی
1143 مدیریت تعارض و رهبری کلاس های زبان توسط معلم تحت تاثیر نظریه اقتضایی در مدیریت منابع انسانی الهام یزدان مهر؛ مصطفی ازقندی 14:15 – 15:00 پنجشنبه انگلیسی
1144 اثربخشی آموزش فوق برنامه ویدیویی بر یادگیری الفبا در دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی حافظ صفری؛ آمنه میرزایی پوستر پنجشنبه فارسی
1146 When Bonds Break: Attachment Theory(1969) and the Mourning Process in The Year of Magical Thinking(2005) نازنین شورئی 14:15 – 15:00 پنجشنبه انگلیسی
1150 The Effect of Concentration-Attention Raising Tasks on Iranian Beginner EFL Learners’ Vocabulary Achievement: Gender in focus ساجده حسین پور سیوکی پوستر پنجشنبه انگلیسی
1152 واکاوی استقلال و نقد اجتماعی در شعر ژاله قائم‌مقامی و تأثیر آن بر شعر معاصر فارسی آزاده حسین زاده 13:30 – 14:15 پنجشنبه فارسی
1153 حماسه در شعر حمید مصدق آزاده حسین زاده 14:15 – 15:00 پنجشنبه فارسی
1158 تأثیر صور خیال ادبیات فارسی بر اشعار مختومقلی فراغی پدر شعر ترکمنی سیاوش مرشدی 17:30 -17:50 پنجشنبه فارسی
1159 Marginalization and Class Degradation in South-Asian (Indian) Diaspora Women Fiction in the Light of Intersectionality سهیلا پورعلی 14:15 – 15:00 پنجشنبه انگلیسی
1162 Supporting EFL Teachers’ Professional Learning and Work Engagement through AI Literacy: A Pathway to Sustainable Education هایده مهدویان 14:15 – 15:00 پنجشنبه انگلیسی
1165 Making Meaning of Video-Based Learning: Student and Teacher Perspectives in Language Education سیما خدابخش پور؛ ویدا فتحی بنابی 14:15 – 15:00 پنجشنبه انگلیسی
1169 Feature Focused Word Instruction vs. Creation of Self-made Sentences in Improving EFL Vocabulary Knowledge هانیه رحیمی 14:15 – 15:00 پنجشنبه انگلیسی
1172 Evaluating the Flipped Classroom Model: Challenges and Benefits of Vadana in Blended General English Instruction of Islamic Azad University Hamid Ashraf؛ مهناز نفیسی راد؛ سیما کامل شعرباف 15:00 – 15:45 پنجشنبه انگلیسی
1173 L’Intelligence Artificielle comme catalyseur de transformation dans l’enseignement des langues étrangères : Opportunités et défis نازنین رحیمی پوستر پنجشنبه فرانسه
1174 Enhancing Writing Proficiency of Iranian English Learners Through Flipped Classroom علیرضا انجم شعاع؛ Somayeh Baniasad-Azad 14:15 – 15:00 پنجشنبه انگلیسی
1175 معلمان زبان در خط مقدم: مبارزه با امپریالیسم زبانی و استقبال از جهانی شدن در برنامه درسی Mostafa Rafiei؛ Hassan Soleimani؛ حامد برجسته 14:15 – 15:00 پنجشنبه انگلیسی
1178 The Relationship between Iranian English Teacher Reflectivity and their Motivation حمید روح بخش فر؛ آتیکا اعتمادزاده 15:00 – 15:45 پنجشنبه انگلیسی
1180 شخصیت و شخصیت پردازی در داستان پروانه، اثر هوشنگ مرادی کرمانی مریم قلی پور چشمه گلک؛ حسن بساک؛ مجید تقوی بهبهانی 13:50 -14:10 پنجشنبه فارسی
1183 Cognitive and Metacognitive Test-Taking Strategies Employed by Iranian EFL Learners in PET Exam Role-Plays لادن جنیدی جعفری 15:00 – 15:45 پنجشنبه انگلیسی
1185 Temporality implied on the stage and on the screen of Driving Miss Daisy (1987) and Driving Miss Daisy (1989) نجمه فردمنش؛ محمود رضا قربان صباغ 15:00 – 15:45 پنجشنبه انگلیسی
1190 نقش ادغام سبک‌های یادگیری در ارتقای توانایی نوشتن روایی زبان‌آموزان Nafiseh Mousavi 15:00 – 15:45 پنجشنبه انگلیسی
1191 Teaching Listening Comprehension to Intermediate Iranian EFL Learners: A Focus on Note-taking and Metacognitive Strategies معین قربان نژاد 15:00 – 15:45 پنجشنبه انگلیسی
1192 تأثیر ارزیابی پویا بر مهارت های شنیداری و خواندن زبان آموزان زبان : بر اساس نظریه اجتماعی فرهنگی ویگوتسکی zohreh Jorjani Moghadam؛ نعیمه خرقانی؛ Afsaneh Ghanizadeh؛ Bahman Gorjian 15:00 – 15:45 پنجشنبه انگلیسی
1193 A Contrastive Move Analysis of Abstract Sections in English and Persian Theater Theses لادن جنیدی جعفری 15:45 – 16:30 پنجشنبه انگلیسی
1194 بررسی جلوه‌های پایداری زنان در رمان سووشون خدیجه حسینی نژاد؛ زکیه رجبی 17:30 -17:50 پنجشنبه فارسی
1195 The Effect of Collaborative Discovery Learning on Writing Performance of Intermediate EFL Learners ابراهیم سعداوی؛ محمدتقی فروردین 15:00 – 15:45 پنجشنبه انگلیسی
1196 The Relationships between Aural and Orthographic Vocabulary Knowledge and Listening Comprehension of Intermediate EFL Learners بیتا لموچی تارازی؛ محمدتقی فروردین 15:45 – 16:30 پنجشنبه انگلیسی
1197 The Confrontation of Anthropocentricism and Biocentrism: Eco-apocalyptic Reading of the Innocent Earth of Wilma Dykeman’s Return the Innocent Earth نرگس رئوف زاده؛ راضیه اسلامیه 15:00 – 15:45 پنجشنبه انگلیسی
1202 بررسی قدرت در داستان های منتخب دفتر اول مثنوی معنوی (از عشق تا اراده و مشیت الهی) فاطمه سادات حسینی شفیق؛ محمد نوروزی 14:10 -14:30 پنجشنبه فارسی
1205 بررسی جنبه های عشق عرفانی در غزل 《سبحه صد دانه 》از میرزا حبیب الله خراسانی اعظم هوشمند جاغوری؛ زکیه رجبی پوستر پنجشنبه فارسی
1207 Au-delà des frontières: étude comparée des récits des voyageuses européennes et iraniennes de l'époque Qâjâr مریم شریف 15:45 – 16:30 پنجشنبه فرانسه
1208 Mindful Minds, Attentive Ears: Investigating the Link Between Mindfulness and EFL Listening Skills Fatemeh Moafian 15:00 – 15:45 پنجشنبه انگلیسی
1209 Balancing Support and Interference: Parental Engagement in Teaching English to Young Learners سمانه سادات اردلان جوان؛ Hamid Ashraf؛ خلیل مطلب زاده؛ محمد علی فاطمی 15:00 – 15:45 پنجشنبه انگلیسی
1210 Bridging East and West: Language, Stereotypes, and Cultural Identity in Chinglish بهزاد پورقریب 08:00 - 08:30 جمعه انگلیسی
1211 Diaspora, Identity, and Trauma: Exploring Black Feminism in Crossing the River by Caryl Phillips بهزاد پورقریب 08:30 - 09:00 جمعه انگلیسی
1212 Exploring Trauma and Alienation in Anne Tyler’s The Tin Can Tree عبدالباقی رضایی تالارپشتی 08:00 - 08:30 جمعه انگلیسی
1213 Water by the Spoonful as a Trauma Narrative: Exploring Generational and Psychological Wounds عبدالباقی رضایی تالارپشتی 08:30 - 09:00 جمعه انگلیسی
1214 Pedagogical Innovations for Enhancing Motivation and Cognitive Growth in Task-Based Language Teaching مطهره رحیمی؛ محمد لقمانی پوستر پنجشنبه انگلیسی
1216 La psychocritique: une littérarité en question غلامرضا شکرانی 17:15 - 18:00 پنجشنبه فرانسه
1218 بررسی سبک شناسی خمریه سرایی درشعر ابونواس و بشار مرغزی محمدمهدی مارزلو پوستر پنجشنبه عربی
1220 زکریا طغانی؛ منوچهر توسلی زکریا طغانی؛ منوچهر توسلی 09:00 - 09:20 جمعه فارسی
1221 The Overarching Goal of Adlerian Psychotherapy Battling Inferiority Complex Traced in Evans' Poetry شهرزاد محمد حسین؛ هدا شب رنگ 13:30 – 14:15 پنجشنبه انگلیسی
1227 تأثیر ادبیات گوتیک بر کتاب «هستی و نیستی» اثر ژان پل سارتر مهرگان توسلی سبزوار؛ محبوبه فهیم کلام 14:10 -14:30 پنجشنبه فارسی
1229 The Effect of Synchronous and Asynchronous Online Teaching on Communicative Competence in EFL Learners: A Comparative Analysis ماندانا برمایون؛ Hamid Ashraf 15:00 – 15:45 پنجشنبه انگلیسی
1230 زکریا طغانی؛ محمود فیروزی مقدم؛ علی تسنیمی؛ مهیار علوی مقدم زکریا طغانی 09:20 - 09:40 جمعه فارسی
1233 تحلیل و بررسی اثرپذیری مرصاد العباد از تمهیدات با رویکرد بینامتنی حامد شمس 18:10 - 18:30 پنجشنبه فارسی
1237 خودباوری در خسرو و شیرین نظامی بر اساس دیدگاه آلبرت الیس مریم ولیزاده؛ کامران پاشایی فحری؛ پروانه عادل زاده پوستر پنجشنبه فارسی
1239 بررسی سبک‌شناسی لایه‌ای در مجموعه‌ی دو خط شاهنامه: بازآفرینی حماسی برای کودکان سمیه زمردی راد 08:20 - 08:40 جمعه فارسی
1242 Ispahan dans le miroir de l'Occident : une étude imagologique du récit de voyage de Chardin مریم دادخواه 13:30 – 14:15 پنجشنبه فرانسه
1248 Navigating Identity in the Digital Age: The Influence of Misinformation on Adolescents' Self-Perception and Discourse کیمیا آدینه؛ علی زنگویی 15:00 – 15:45 پنجشنبه انگلیسی
1249 Rhizomatic Identity, Transhumanism and Gender Fluidity in Madeline Ashby and Linda Nagata’s Selected Works محمدحامد کرمی؛ رویا یعقوبی 15:00 – 15:45 پنجشنبه انگلیسی
1256 ضرورت توسعه‌ی سیستم‌های هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی جهت تشخیص دست خط فارسی در متون کهن: چالش‌ها و راه‌حل‌ها عزیزه آقایی میبدی؛ محمدرضا ملاخلیلی میبدی پوستر پنجشنبه فارسی
1258 Neurosciences cognitives et l’attention en classe de FLE en Iran میترا بهزادی پوستر پنجشنبه انگلیسی
1264 تحلیلی نوین بر ترجمه‌های آثار ویلیام بِلِیک محمّدامین احسانی اصطهباناتی 08:00 - 08:20 جمعه فارسی
1267 Sympathetic Portrait of Satan in Sadi’s Bostan احمد قلی 16:30 – 17:15 پنجشنبه انگلیسی
1270 A Shift Towards Learner-Centeredness: Investigating EFL Instructors' and Students' Perceptions on Implementation in English Teacher Training سمانه ذوالفقاری؛ حمید اشرف 15:00 – 15:45 پنجشنبه انگلیسی
1277 بررسی تشبیهات سریال هزاردستان علی حاتمی نرگس ایرجی؛ جواد مهربان قزلحصار؛ مجید تقوی بهبهانی 17:30 -17:50 پنجشنبه فارسی
1283 اصل در ادبیات عربی امیر طاها جوادی منش پوستر پنجشنبه عربی
1284 From Exclusion to Inclusion: Are We Truly Supporting Visually Impaired EFL Learners? An Analytical Review of the Literature مینا طهانی؛ ساینا بنی اسد 08:00 - 08:30 جمعه انگلیسی
1288 Presentation Reluctance Among Students at Azad University: A Causes and Solutions سید مهدی موسوی پوستر پنجشنبه انگلیسی
1289 Fostering Interaction in Online Learning: Insights from a TEFL Course محبوبه تقی‌زاده؛ پگاه رمضان 15:00 – 15:45 پنجشنبه انگلیسی
1295 بررسی و مقایسه ادبیات پایداری درشعر شاعران نو پرداز ایران مورد مطالعه «قیصر امین‌پور، موسوی‌گرمارودی و سیدحسن حسینی» ویدا نعمتی 17:50 - 18:10 پنجشنبه فارسی
1296 The Role of Iranian English Teachers’ Grit and Mindset on their Perfectionism: ‎ A Case of Novice and Expert Teachers مرضیه ابراهیمی 15:00 – 15:45 پنجشنبه انگلیسی
1297 On the Relationship between Iranian EFL Learners Academic Procrastination and Test Anxiety in Online Classes versus Face to Face Classes رضا یاربی پوستر پنجشنبه انگلیسی
1298 نقد تخیل در اشعار لمیعه عباس عماره ساجد عقباوی؛ خیریه عچرش؛ ابتسام ساکی 13:30 - 13:50 پنجشنبه فارسی
1299 Post-Method Perspectives towards ELT in Foreign Language Context هادی داورانی 15:00 – 15:45 پنجشنبه انگلیسی
1300 English for Specific Purposes (ESP) for Business Communication: A Review of Pedagogical Approaches, Material Development, and Challenges Akram Sharifi؛ Seyyed Hassan Seyyedrezaei 15:45 – 16:30 پنجشنبه انگلیسی
1301 رابطه انسجام متنی با درک مطلب دانش آموزان ابتدایی ایمان جوکار؛ بهمن گرجیان 15:45 – 16:30 پنجشنبه انگلیسی
1302 واکاوی کاربست های زبان در سوره مریم: تحلیلی براساس نظریه زبان شناسی کاربردی محمدباقر حقی؛ بهمن گرجیان 15:45 – 16:30 پنجشنبه انگلیسی
1309 Critical Review of ESP Courses in Iranian Medical Universities Akram Sharifi 15:45 – 16:30 پنجشنبه انگلیسی
1310 بررسی سبک‌های گفتاری میان بازپرس و متهم در دادگاه‌های کیفری در چارچوب نظریه زبان‌شناسی قضایی مک‌منامین(2002) نرگس ملائی؛ بهمن گرجیان؛ حسین مطوری 15:45 – 16:30 پنجشنبه انگلیسی
1311 بن مایه های پایداری در شعر محمود عبدالحمید افغانی شهلا شکیبایی فر؛ اشرف محمدیان 17:30 - 17:50 پنجشنبه فارسی
1312 Impacts of Corrective Feedback Types on EFL Students' Grammar: The Case of English Language Complex Structures مژگان ابراهیمیان 15:45 – 16:30 پنجشنبه انگلیسی
1315 The Evolution of Teaching: The Promise and Peril of Artificial Intelligence Integration in Language Learning فاطمه زهرا حسین زاده کلاگر پوستر پنجشنبه انگلیسی
1323 آرمان گرایی مولوی بر اساس شوق شیرین صدوقی؛ سید مجید تقوی بهبهانی؛ رضا مهربان قزلحصار 08:00 – 08:20 جمعه فارسی
1324 الفبای چکانه‌شناسی و کاربرد آن در زبان و ادبیات فارسی همایون اسلامی پوستر پنجشنبه انگلیسی
1326 The Impact of Employing Graphic Organizers in Promoting Reading Comprehension among Iranian Male and Female EFL Learners زاهد آذری 08:00 – 08:45 جمعه انگلیسی
1327 Enhancing Willingness to Communicate and Reducing Anxiety in Iranian EFL Learners Through Free Discussion Classes زاهد آذری 16:30 – 17:15 پنجشنبه انگلیسی
1329 Langue d’exil à travers Marx et la poupée et Désorientale بهاره ادهمی مقدم؛ علیرضا غفوری؛ سعدی جعفری کاردگر 16:30 – 17:15 پنجشنبه فرانسه
1332 بازگویی افکار مولوی در رمان «Rûmî'nin bildiği aşk»(عشق دیرآشنای رومی) از سردار اوزکان نوریا یاهو؛ یعقوب نوروزی پوستر پنجشنبه فارسی
1333 نمادهای نو و آیینی در شعر بهمن صالحی و رویکرد دینی در نماپردازی نوریا یاهو پوستر پنجشنبه فارسی
1338 The Effect of CALL on Developing Reading Comprehension Skill among the Iranian Tertiary Level EFL Learners سارا نوروزی؛ نرجس بهروزیه 08:00 – 08:45 جمعه انگلیسی
1339 The Impact of Learners’ Age and Gender on the Effectiveness of Inductive and Deductive Grammar Instruction: A Case of Iranian EFL Learners سارا نوروزی؛ مهدیه مالدار 08:00 – 08:45 جمعه انگلیسی
1341 بررسی مؤلفه‌های ادبیات پایداری در قرآن کریم:(مطالعۀ موردی؛ پیامبر اکرم ﷺ) مهری چنگی آشتیانی 15:45 – 16:30 پنجشنبه عربی
1343 The Effect of Using a Social Network on the Improvement of Iranian EFL Learners’ Reading Skill تکتم مطهری؛ سید حامد صدوق ونینی 15:45 – 16:30 پنجشنبه انگلیسی
1345 Surrealism Across Cultures: A Comparative Study of Western and Eastern Literary Traditions ژاله بهشتی؛ بیتا ابراهیمی 15:45 – 16:30 پنجشنبه انگلیسی
1347 تبیین حکمت های نهج البلاغه در قالب اشعار ادبی جهت استنباط اصول تربیتی مریم قربانی کهریزسنگی؛ مهدیه کشانی     عربی
1348 The Interplay of Emotional Intelligence, Authenticity, and Empathy in Educational Success: A Structural Equation Modeling Approach زهرا ظهوریان؛ Ahmed Abdulhadi Mousa؛ مینا طهانی 18:00-18:30 پنجشنبه انگلیسی
1351 Politeness Strategies in Practice: Teacher-Student Interactions in an Iranian EFL Classroom سعید غنی آبادی؛ هدی ارکانی 15:45 – 16:30 پنجشنبه انگلیسی
1353 The Role of Media and Globalization in Shaping Cultures :Cultural Study of Don DeLillios White Noise in Lens of Raymond Williams and Gramscises Theories بهناز عابد؛ Hojatollah Borzabadi Farahani؛ فاطمه عزیز محمدی 15:45 – 16:30 پنجشنبه انگلیسی
1354 خود تبعیدی و بحران هویت: خوانش نشانه شناسی در رمان سانست پارک پل آستر شهرام افروغه؛ مرضیه زیبایی؛ Abdolreza Goudarzi 13:50 -14:10 پنجشنبه فارسی
1355 The Role of Narrative in Student Engagement: A Qualitative Study of Storytelling in Classroom Language learning فهیمه آشناگر 15:45 – 16:30 پنجشنبه انگلیسی
1356 تحلیل بلاغی حدیث یاهشام حضرت امام کاظم علیه السلام. امیررضا فاکهی؛ محمدشریف حسینی؛ سمیه فاکهی 08:40-09:00 جمعه عربی
1360 Analyzing Anxiety and Illusion in Main Character of the Novel The Woman in the Window (2018) by A.J.Finn شیدا مروی شهری پوستر پنجشنبه انگلیسی
1362 Redefining Boundaries: Empowering Inclusive Education Through Alternative Assessments—A Narrative Review Paper حمیدرضا زاهدی قله زو؛ مریم قدمیاری 15:45 – 16:30 پنجشنبه انگلیسی
1366 مطالعه‌ی جلوه‌ و هویت زن در رمان پسامدرنیستی «اسفار کاتبان» اثر ابوتراب خسروی منصوره اشرافی؛ رضا اشرف‌زاده؛ محمد شاه‌بدیع‌زاده 17:50 - 18:10 پنجشنبه فارسی
1369 Evaluating the steps to provide an online English learning platforms شهلا کیوان 13:30 -14:15 پنجشنبه انگلیسی
1370 Integrating Technology in Language Classrooms شهلا کیوان 16:30 -17:15 پنجشنبه انگلیسی
1371 The Investigation of Instructors’ Views on Using Technology in English Language Teaching شهلا کیوان 17:15 -18:00 پنجشنبه انگلیسی
1374 مطالعة تأثیر اوزان عروضی بر عاطفة شعری در غزلیات سعدی (مطالعة موردی چهار غزل در وزن‌های پر بسامد) سیده فاطمه مدنی ایوری؛ نسرین قدمگاهی؛ مجتبی گلی 08:00 - 08:30 جمعه انگلیسی
1376 A Qualitative Study of EFL Teachers' Perspectives on Literature Incorporation in Iranian High School Vision Series زهرا مجیدی ایرج؛ علی اکبر بوری؛ زهرا ظهوریان 15:45 – 16:30 پنجشنبه انگلیسی
1377 Attention-raising tasks and the reading comprehension performance of Iranian introverted and extroverted EFL learners ابراهیم فخری علمداری؛ افسانه برارجانی خوشابی 16:30 – 17:15 پنجشنبه انگلیسی
1380 "ممرایز و تکرار بافاصله: ابزارهای کلیدی برای تسلط بر واژگان در یادگیری زبان فرانسه (FLE) برای زبان‌آموزان ایرانی" خدیجه بردبار جاویدی؛ محمدجواد کمالی؛ دانیال بسنج 14:15 – 15:00 پنجشنبه فرانسه
1381 Férydoun Rahnéma pionnier de la nouvelle poésie persane محمد زیار؛ مریم عزیزی 17:15 - 18:00 پنجشنبه فرانسه
1383 On the Impact of Teacher's Mediation on Developing Students' Oral Proficiency, by the effect of students’ affective learning, in the Context of Teaching English as a Foreign Language هادی داورانی 16:30 – 17:15 پنجشنبه انگلیسی
1384 Colette et rêveries de verticalité : Vrilles de la Vigne, Sido, le Blé en herbe فرناز ارفعی زاده 15:00 – 15:45 پنجشنبه فرانسه
1386 Multisensory Teaching and Foreign Language Pre-school Learners’ Beta Waves in Short-term Vocabulary Retention: A QEEG Analysis in Prefrontal Cortex فرناز فرخ علایی؛ Hassan Soleimani؛ Hossein Haghir؛ Manoochehr Jafarigohar؛ Alireza Aghayousefi 18:00 -18:30 پنجشنبه انگلیسی
1388 تشبیه وزیبایی دلالت آن در کتاب درسی دانشگاهی_ نمونۀ پژوهش النحو‌الوظیفی2 تالیف دکتر عاطی عبیات عاطی عبیات؛ حبیب درویش‌پور؛ سید ابراهیم حسینی شه پیری؛ سید ابراهیم حسینی شه پیری پوستر پنجشنبه عربی
1389 Relationship Between Learners’ Writing Performance And Writing Anxiety in Distance Language Learning Environment سیمین عنبرشاهی؛ محمد دانشمند 16:30 – 17:15 پنجشنبه انگلیسی
1393 مفهوم‌سازی نام‌نگاشت "ولایت دژ است" در قرآن کریم بر اساس نظریه استعارۀ مفهومی سمانه قهرمانی؛ علی خضری     فارسی
1394 The Brain and Language Acquisition: Bilingualism Effects on Memory and Cognition کمیل سهراب؛ هاله مجربی تبریزی پوستر پنجشنبه انگلیسی
1396 Intermediate EFL Learners’ Theta Beta Ratio Power Changes During Test of Writing شیرین کمالی خالوی؛ میترا زراعت پیشه؛ فرناز فرخ علایی 16:30 – 17:15 پنجشنبه انگلیسی
1399 Enhancing Achievement through Reality Therapy: An Attribution Retraining Approach هاشم پژوهش؛ محمد پژوهش 16:30 – 17:15 پنجشنبه انگلیسی
1400 Integrating Target Culture vs. Local Culture in EFL Instruction: Pedagogical Dilemmas حورا کیانی پوستر پنجشنبه انگلیسی
1401 Enhancing Iranian EFL Learners’ Vocabulary Knowledge through Collaborative Learning Tasks طیبه کوهزایی 08:00 - 08:30 جمعه انگلیسی
1402 The Role of Socio-Pragmatic Competence in Effective Language Development Amir Ali Khosrovaan؛ زهرا ظهوریان 16:30 – 17:15 پنجشنبه انگلیسی
1404 بررسی لحن روایت در نمایش‌نامة دیکته از غلامحسین ساعدی بر اساس آراء ژرار ژنت نرگس جهانگیری؛ مهیار علوی مقدم؛ محمود فیروزی مقدم 08:00 - 08:20 جمعه فارسی
1405 Embodied Neuropragmatics: A Cross-Modal Study of Gesture-Prosody Interfaces in Persuasive Discourse مرضیه مرادی؛ کیان پیشکار پوستر پنجشنبه انگلیسی
1410 ناله ها و شکایت های مولوی با تکیه بر اشعار او مریم دربارپناه 17:30 - 17:50 پنجشنبه فارسی
1411 Language Education for Hearing-impaired Students: A Narrative Review of Teaching Methods, Challenges, and Interventions لیلا کاردان؛ محیا طالبیان مشهدی؛ بهاره حافظی؛ محمد فریمانی 16:30 – 17:15 پنجشنبه انگلیسی
1412 نگاهی به سفرنامۀ ناصرالدین شاه قاجار به فرنگستان از منظر ادبی فرشته جعفری؛ اکرم هراتیان پوستر پنجشنبه فارسی
1414 بلاغت پنهان: واکاوی سازوکارهای زبانی تصویر در اقناع مخاطب پوسترهای تبلیغاتی فاطمه حق نژاد؛ رسول عسگرپور؛ احمدرضا شکرچی زاده؛ رضا ابراهیم زاده دستجردی؛ شیوا صمصام شریعت؛ محمدحسین آرمان 08:20 - 08:40 جمعه فارسی
1415 Development and validation of Iranian EFL Teachers’ Cheating Reduction Strategies Scale لیلی رجب پور؛ میترا زراعت پیشه؛ زهرا ظهوریان 16:30 – 17:15 پنجشنبه انگلیسی
1416 The Relationship Between Emotional Labor and Voice Fatigue in Iranian EFL Teachers امیرارسلان بهرامی؛ حامد قائمی پوستر پنجشنبه انگلیسی
1418 یک تحلیل کمی برای تأثیر رویکرد تعاملی بر دانشجویان زبان : نعیمه خرقانی؛ zohreh Jorjani Moghadam؛ Afsaneh Ghanizadeh؛ Bahman Gorjian 16:30 – 17:15 پنجشنبه انگلیسی
1419 From Chalkboards to Chatbots: A Review Article on the AI Revolution in Classrooms Zari Sadat Seyyedrezaei؛ Mahshid Hosseini; 16:30 – 17:15 پنجشنبه انگلیسی
1422 L'Essor des Langues Vernaculaires à l'Époque de la Renaissance خدیجه بردبار جاویدی؛ سعدی جعفری پوستر پنجشنبه فرانسه
1423 La participation sociale et politique des femmes d’après Châh-Nâmeh et l'Iliade صدیقه نورائی نیا پوستر پنجشنبه فرانسه
1424 EFL Learners' Learning Present Tenses Through Journal Writing: Implicit and Explicit Corrective Feedback in Focus فاطمه رضایی پوستر پنجشنبه انگلیسی
1425 The Role of Critical Thinking in Enhancing English Language Proficiency: A Descriptive Study of Iranian English language learners محسن زارع پوستر پنجشنبه انگلیسی
1426 The Effect of Pictorial Minimal Pair-based Stories on EFL Beginners’ Pronunciation Accuracy and Vocabulary Recall مریم کلاگر؛ میترا زراعت پیشه؛ زهرا ظهوریان 08:00 – 08:45 جمعه انگلیسی
1427 The Relationship Between Critical Pedagogy and Teacher Reflection in TESOL: A Theoretical Review پریسا نجاتی مقدم؛ Zari Sadat Seyyedrezaei 16:30 – 17:15 پنجشنبه انگلیسی
1428 Unpacking the Connection Between Professional Commitment and Development in Iran’s EFL Context زینب خیامی؛ راضیه گنجعلی پوستر پنجشنبه انگلیسی
1429 Implementing Teacher Looping at Schools in Iran: a Survey on Intermediate Students’ Oral Task Performance مینا طسوجی آذری 16:30 – 17:15 پنجشنبه انگلیسی
1433 بررسی عشق از نظر اشترن برگ در رمان امیر ارسلان نام دار و شمس و طغرا اکرم فرهمای ثانی 08:40 - 09:00 جمعه فارسی
1436-ICLLA On the relationships between 21st-century skills, gender, and educational background راضیه گنجعلی 18:00 - 18:30 پنجشنبه انگلیسی
1437 Content Based Syllabus Design in the E-era: Exploring the Components of Online Education حسین نجاری 16:30 – 17:15 پنجشنبه انگلیسی
1438 سبک شناسی بلاغی واژگانی قصیده قاسم الاموال ابن رومی امیررضا فاکهی؛ محمدشریف حسینی؛ سمیه فاکهی     عربی
1439 Reading Strategy Use among ESP Learners: Do Age, Gender, and Major Matter? فاطمه رضایی پوستر پنجشنبه انگلیسی
1441 L’étude du posthumain dans Cyberpunk 2077 : à partir de la narratologie de Gérard Genette محمدحسین زحمت کش ساروقی؛ غلامرضا شکرانی 14:15 – 15:00 پنجشنبه فرانسه
1442 Exploring the Interaction Between Contextualizing Strategies and Collaborative Programming in Enhancing Iranian EFL Learners’ Writing Skills saeed sheikhian؛ احسان هادی‌پور؛ لیلا اکبرپور 08:00 - 08:30 جمعه انگلیسی
1443 اثر تداخل نوشتاری و آوایی زبان دوم و سوم بر روی گویشوران روس زبان شادی بهبودی پوستر پنجشنبه فارسی
1445 Guerre en Littérature Française et Francophone سونیا رضایی مود 15:00 – 15:45 پنجشنبه فرانسه
1446-ICLLA بررسی مضمون وصف درشعر شاعران عربی سرای عصر غزنوی (مطالعه موردی ابوالفضل میکالی، ابومنصور ثعالبی، علی بن حسن باخرزی) محمدشریف حسینی 18:00 - 18:30 پنجشنبه عربی