کد مقاله | عنوان مقاله | نویسندگان | ساعت | روز | زبان مقاله |
---|---|---|---|---|---|
1005 | Comparative study of Persian dubbing of Ice Age animation 4 and 5 based on Catford's translation model | نگین نیک نام؛ محمد بوالی | 13:30 – 14:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1007 | Cognitive Architecture of the Mental Lexicon in Language Acquisition: Structural, Organizational, and Representational Perspectives | سعید نجفی صارم؛ امیرحسین لطفی؛ سعید شریفی رهنمو | 13:30 – 14:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1008 | A Comprehensive Evaluation of Situational Language Teaching: Historical Context, Key Features, and Pedagogical Impact | سعید نجفی صارم؛ امیرحسین لطفی | پوستر | پنجشنبه | انگلیسی |
1009 | Orthography in the Mental Lexicon: A Comprehensive Analysis of Its Structure, Development and Impact on Second Language Acquisition | سعید نجفی صارم؛ امیرحسین لطفی؛ ندا توقیری | 13:30 – 14:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1011 | وا کاوی رمانتیسم جامعه گرا در کتاب شعر « رقص با جغد » غاده السمان | شاهین محبی اطاقوری | پوستر | پنجشنبه | عربی |
1013 | رمزگشایی شعر نشانی سهراب سپهری | توران رکن الدینی سرکروکانی | پوستر | پنجشنبه | فارسی |
1014 | بررسی ساختار روایت در رمان کیمیاگر | توران رکن الدینی سرکروکانی؛ فاطمه اسفندیاری مهنی | پوستر | پنجشنبه | فارسی |
1015 | بینامتنیت در عوارفالمعارف سهروردی و منازلالسائرین خواجه عبدالله انصاری بر اساس نظریة هرمنوتیک ژرار ژنت | زینب نوروزعلی؛ الهام قنواتی | 13:30 – 13:50 | پنجشنبه | فارسی |
1030 | بررسی آکوستیکی فرایندهای واجی همگونی و هماهنگی واکهای در گویش اصفهانی | عاطفه سادات میرسعیدی | 13:30 – 13:50 | پنجشنبه | فارسی |
1038 | Le concept de souffrance du point de vue de Mowlânâ Djalâl-Od-Dîn Rûmî et Michel Houellebecq | شیما طهماسبی؛ علیرضا غفوری؛ سعدی جعفری | 14:15 – 15:00 | پنجشنبه | فرانسه |
1039 | Analyse des difficultés de production écrite chez les étudiants de français en Iran | معصومه محمدی کلان؛ سعدی جعفری کاردگر؛ علیرضا غفوری | 16:30 – 17:15 | پنجشنبه | فرانسه |
1041 | L'usage de l'IA dans l'apprentissage du FLE : vers un progrès authentique ou une dépendance numérique ? | فاطمه میرزایی؛ مناهل محمدی | 08:00 – 08:45 | جمعه | فرانسه |
1046 | What’s in a Name? Reflections on Names of Characters in EFL Textbooks Conversations | Reza Khany؛ Mohammad Mahdi Maadikhah؛ Seyyed Sajjad Hassani | 13:30 – 14:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1047 | La naissance du sujet post-traumatique à travers Vivre vite de Brigitte Giraud | وحید نژاد محمد | 15:00 – 15:45 | پنجشنبه | فرانسه |
1048 | آموزش الکترونیکی: بررسی جامع نظریهها، مزایا، چالشها و جهتگیریهای آینده | مهسا پریکاری | 13:30 – 14:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1050 | Assessing Intercultural Competence: A Review of Instruments and Scales | Leila Shoja؛ Mohammad Mahdi Maadikhah؛ Elaheh Maadikhah | پوستر | پنجشنبه | انگلیسی |
1052 | تلفیق اخلاق و ارزشهای اخلاقی در حرفهی تدریس | Alireza Bonyadi | 13:30 – 14:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1053 | نقد اجتماعی- تطبیقی (بر اساس مکتب فرانسوی) جایگاه زن در نگاه دو شاعر زن (سعاد الصباح و پروین اعتصامی) | محمد شایگان مهر | 13:50 - 14:10 | پنجشنبه | فارسی |
1054 | مقایسه دیدگاه مولوی و روانشناسی مثبت گرا از مفهوم شادکامی | کیانا توکلی زاده؛ عطیه رزّاز مشهدی؛ جهانشیر توکلی زاده؛ مجید تقوی بهبهانی | پوستر | پنجشنبه | فارسی |
1059 | The Impact of Cultural Context In ELT. | سمیه آهنگران | 13:30 – 14:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1060 | Enhancing and Deepening Vocabulary Learning: A Collaborative Effort of Human and Artificial Intelligence | زهرا براتی؛ نیلوفر قاسم زاده | 13:30 – 14:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1062 | Artificial Intelligence and English Language Education: Challenges Ahead | زهرا پارسایی؛ رضا غفارثمر | 13:30 – 14:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1064 | Exploring EFL Learners’ Assessment in Reading Comprehension Ability: Educational Strategy Use Versus Digital Literacy | محمدرضا رییسی؛ داوود مشهدی حیدر؛ محمدرضا خدا رضا | 13:30 – 14:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1065 | An Evaluation of The Impact of Motivation on Writing Accuracy: A Case Study of Iranian EFL leaners | Fatemeh Ghanbarbeheshti؛ خئهی حourkalhor؛ Atefeh Nasrollahi Mouziraji | 13:30 – 14:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1067 | Investigating Teachers’ Stand about AI Application in Teaching: Are there any other Moderating Factors? | زهرا کافی؛ فاطمه صالحی؛ کیانا مصطفایی | 08:00 – 08:45 | جمعه | انگلیسی |
1073 | Étude de la première rencontre dans Mon oncle Napoléon d’Iraj Pezechkzad selon Jean Rousset | فاطمه امیننیا؛ سعدی جعفری کاردگر | 16:30 – 17:15 | پنجشنبه | فرانسه |
1075 | استعارۀ زمان در کتاب کلیدر از دیدگاه زبان شناسیِ شناختی | شادی فلاح | پوستر | پنجشنبه | فارسی |
1078 | AI-Powered Tools and Their Utilization Among Iranian PhD Students in ELT: Opportunities, Challenges, and Implications | Hossein Khodabakhshzadeh؛ Toktam Naji; Hoda Mohsenzadeh | 13:30 – 14:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1084 | روایی ساختاری و پایایی نسخه فارسی پرسشنامه طراحی انگیزشی ARCS کلر با تمرکز بر کتب آموزشی | زهرا ظهوریان؛ نادر متین صدر؛ Amir Ali Khosrovaan | 18:00 -18:30 | پنجشنبه | انگلیسی |
1089 | انعطافپذیری عصبی در افراد دوزبانه: مکانیسمها و پیامدهای گسترده آن در حوزه علوم اعصاب شناختی | سحر جلالی؛ Masoud Hashemi | پوستر | پنجشنبه | فارسی |
1091 | Examining Educator Perceptions of Formative Assessment: Benefits, Challenges, and Best Practices | آی تای غروی؛ Seyyed Hassan Seyyedrezaei | پوستر | پنجشنبه | انگلیسی |
1092 | EFL Learners’ Attitudes towards Teacher Written Corrective Feedback (WCF) +/– Revision on Perception and Production of Grammatical Tenses | شهیاد محمدنیاافروزی؛ بهرنگ محمدصالحی | 13:30 – 14:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1103 | Exploring Gained Insights after the Islamic Education Course in MA Programs through English-Persian dualism framework | marjan Vosoughi؛ سید حسین سیدی؛ ابوالقاسم امیر احمدی | 13:30 – 14:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1107 | از فرامتن تا روایتهای هوش مصنوعی: تکامل ادبیات الکترونیک و تأثیر آن بر تعامل خواننده | مریم محرمی | 13:30 – 14:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1108 | Exploring the impacts of two structural syllabuses on elementary EFL learner’s grammatical knowledge; Functional and Notional Syllabuses | مهشید قناعت | پوستر | پنجشنبه | انگلیسی |
1109 | From Adaptation to Survival: Metaphoric Ecology in Translation and Language Systems | علی ارجمندی؛ Muhammadreza Ghaffari | 13:30 – 14:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1112 | Mindfulness and Reflectivity in Iranian EFL Teacher Development: A Review of Practices and Implications | Ali Kondori؛ میترا زراعت پیشه؛ Hamid Ashraf؛ Khalil Motallebzadeh | 08:00 – 08:45 | جمعه | انگلیسی |
1114 | The Impact of Cooperative Teaching Strategies on Enhancing Social Skills Among Primary School Students in Zanjan City | نیکان فرجی | پوستر | پنجشنبه | انگلیسی |
1115 | تحلیل عناصرداستانی حکایت ایاز و شکستن گوهر | فریبا محمدزاده اینچه سابلاغ؛ حسن بساک؛ محبوبه ضیا خدا دادیان | 13:30 – 14:15 | پنجشنبه | فارسی |
1116 | The Role of English as a Lingua Franca in Learning French: Facilitator or Barrier? | مریم آقاخانی | پوستر | پنجشنبه | انگلیسی |
1120 | The influence of Creative Reading on the Reading Comprehension and Critical Thinking of Iranian EFL Learners' | محمدرضا ابراهیمی؛ سید مرتضی هاشمی تروجنی | 08:00 – 08:45 | جمعه | انگلیسی |
1121 | Investigating Impacts of Artificial Intelligence Software on Learning English Grammar: A Systematic Review from 2019-2024 | زهرا کافی؛ مائده جعفرزاده زیبا؛ الهه عطف ناوخی | 13:30 – 14:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1122 | The Relationship Between The Flipped Classroom Approach And Traditional Classroom Approach In Iranian EFL Learners Language Achievement | مینا یزدانپرست | 14:15 – 15:00 | پنجشنبه | انگلیسی |
1124 | External and Internal Textbook Evaluation: A Comparative Content Analysis of Prospect One and Family and Friends One | Mohadese Baqeri؛ Somayeh Baniasad-Azad؛ Gholamreza Rohani | 14:15 – 15:00 | پنجشنبه | انگلیسی |
1125 | The Interplay of Academic Buoyancy, Ambiguity Tolerance, and L2 Vocabulary Knowledge Among Iranian EFL Students | رضا جواهریان | 14:15 – 15:00 | پنجشنبه | انگلیسی |
1127 | Investigating the Potential of Gamified Learning Platforms in Enhancing FL Grammar: A systematic review | محمدرضا حسامی نژاد؛ فرناز فرخ علایی؛ علیرضا صبور صادق زاده؛ سارینا هرمزی | 14:15 – 15:00 | پنجشنبه | انگلیسی |
1128 | The Effectiveness of Virtual and Non-Virtual Mind Mapping in Motivating Lower-Intermediate EFL Learners’ Writing Structures | عایشه محمدزاده؛ Shiva Nazari؛ Hamed Zarabi | 14:15 – 15:00 | پنجشنبه | انگلیسی |
1129 | EFL Teachers’ Perceptions of Online Teaching: Challenges, Barriers, and Implications for the Future of Education | محمدرضا خداشناس؛ هدی ارکانی | 14:15 – 15:00 | پنجشنبه | انگلیسی |
1130 | کاربرد مدل روانسنجی "مقیاس درجه بندی" (RSM) در ارزیابی عملکرد نوشتاری زبان آموزان | Sareh Sahebalam؛ Purya Baghaei؛ Mojgan Rashtchi | 14:15 – 15:00 | پنجشنبه | انگلیسی |
1135 | Motivation and Resilience: Perspectives of Iranian Male EFL Instructors in Developing their Emotional Intelligence | سید حسین کاشف؛ فرهاد خبازیان | 14:15 – 15:00 | پنجشنبه | انگلیسی |
1137 | Examining the role of academic resilience on EFL Iranian university students` self-efficacy | مهسا پریکاری؛ علی زنگویی | 14:15 – 15:00 | پنجشنبه | انگلیسی |
1142 | Identifying Threshold Vocabulary for IELTS Writing Skill | آتیکا اعتمادزاده؛ Hamid Ashraf | 14:15 – 15:00 | پنجشنبه | انگلیسی |
1143 | مدیریت تعارض و رهبری کلاس های زبان توسط معلم تحت تاثیر نظریه اقتضایی در مدیریت منابع انسانی | الهام یزدان مهر؛ مصطفی ازقندی | 14:15 – 15:00 | پنجشنبه | انگلیسی |
1144 | اثربخشی آموزش فوق برنامه ویدیویی بر یادگیری الفبا در دانشآموزان پایه اول ابتدایی | حافظ صفری؛ آمنه میرزایی | پوستر | پنجشنبه | فارسی |
1146 | When Bonds Break: Attachment Theory(1969) and the Mourning Process in The Year of Magical Thinking(2005) | نازنین شورئی | 14:15 – 15:00 | پنجشنبه | انگلیسی |
1150 | The Effect of Concentration-Attention Raising Tasks on Iranian Beginner EFL Learners’ Vocabulary Achievement: Gender in focus | ساجده حسین پور سیوکی | پوستر | پنجشنبه | انگلیسی |
1152 | واکاوی استقلال و نقد اجتماعی در شعر ژاله قائممقامی و تأثیر آن بر شعر معاصر فارسی | آزاده حسین زاده | 13:30 – 14:15 | پنجشنبه | فارسی |
1153 | حماسه در شعر حمید مصدق | آزاده حسین زاده | 14:15 – 15:00 | پنجشنبه | فارسی |
1158 | تأثیر صور خیال ادبیات فارسی بر اشعار مختومقلی فراغی پدر شعر ترکمنی | سیاوش مرشدی | 17:30 -17:50 | پنجشنبه | فارسی |
1159 | Marginalization and Class Degradation in South-Asian (Indian) Diaspora Women Fiction in the Light of Intersectionality | سهیلا پورعلی | 14:15 – 15:00 | پنجشنبه | انگلیسی |
1162 | Supporting EFL Teachers’ Professional Learning and Work Engagement through AI Literacy: A Pathway to Sustainable Education | هایده مهدویان | 14:15 – 15:00 | پنجشنبه | انگلیسی |
1165 | Making Meaning of Video-Based Learning: Student and Teacher Perspectives in Language Education | سیما خدابخش پور؛ ویدا فتحی بنابی | 14:15 – 15:00 | پنجشنبه | انگلیسی |
1169 | Feature Focused Word Instruction vs. Creation of Self-made Sentences in Improving EFL Vocabulary Knowledge | هانیه رحیمی | 14:15 – 15:00 | پنجشنبه | انگلیسی |
1172 | Evaluating the Flipped Classroom Model: Challenges and Benefits of Vadana in Blended General English Instruction of Islamic Azad University | Hamid Ashraf؛ مهناز نفیسی راد؛ سیما کامل شعرباف | 15:00 – 15:45 | پنجشنبه | انگلیسی |
1173 | L’Intelligence Artificielle comme catalyseur de transformation dans l’enseignement des langues étrangères : Opportunités et défis | نازنین رحیمی | پوستر | پنجشنبه | فرانسه |
1174 | Enhancing Writing Proficiency of Iranian English Learners Through Flipped Classroom | علیرضا انجم شعاع؛ Somayeh Baniasad-Azad | 14:15 – 15:00 | پنجشنبه | انگلیسی |
1175 | معلمان زبان در خط مقدم: مبارزه با امپریالیسم زبانی و استقبال از جهانی شدن در برنامه درسی | Mostafa Rafiei؛ Hassan Soleimani؛ حامد برجسته | 14:15 – 15:00 | پنجشنبه | انگلیسی |
1178 | The Relationship between Iranian English Teacher Reflectivity and their Motivation | حمید روح بخش فر؛ آتیکا اعتمادزاده | 15:00 – 15:45 | پنجشنبه | انگلیسی |
1180 | شخصیت و شخصیت پردازی در داستان پروانه، اثر هوشنگ مرادی کرمانی | مریم قلی پور چشمه گلک؛ حسن بساک؛ مجید تقوی بهبهانی | 13:50 -14:10 | پنجشنبه | فارسی |
1183 | Cognitive and Metacognitive Test-Taking Strategies Employed by Iranian EFL Learners in PET Exam Role-Plays | لادن جنیدی جعفری | 15:00 – 15:45 | پنجشنبه | انگلیسی |
1185 | Temporality implied on the stage and on the screen of Driving Miss Daisy (1987) and Driving Miss Daisy (1989) | نجمه فردمنش؛ محمود رضا قربان صباغ | 15:00 – 15:45 | پنجشنبه | انگلیسی |
1190 | نقش ادغام سبکهای یادگیری در ارتقای توانایی نوشتن روایی زبانآموزان | Nafiseh Mousavi | 15:00 – 15:45 | پنجشنبه | انگلیسی |
1191 | Teaching Listening Comprehension to Intermediate Iranian EFL Learners: A Focus on Note-taking and Metacognitive Strategies | معین قربان نژاد | 15:00 – 15:45 | پنجشنبه | انگلیسی |
1192 | تأثیر ارزیابی پویا بر مهارت های شنیداری و خواندن زبان آموزان زبان : بر اساس نظریه اجتماعی فرهنگی ویگوتسکی | zohreh Jorjani Moghadam؛ نعیمه خرقانی؛ Afsaneh Ghanizadeh؛ Bahman Gorjian | 15:00 – 15:45 | پنجشنبه | انگلیسی |
1193 | A Contrastive Move Analysis of Abstract Sections in English and Persian Theater Theses | لادن جنیدی جعفری | 15:45 – 16:30 | پنجشنبه | انگلیسی |
1194 | بررسی جلوههای پایداری زنان در رمان سووشون | خدیجه حسینی نژاد؛ زکیه رجبی | 17:30 -17:50 | پنجشنبه | فارسی |
1195 | The Effect of Collaborative Discovery Learning on Writing Performance of Intermediate EFL Learners | ابراهیم سعداوی؛ محمدتقی فروردین | 15:00 – 15:45 | پنجشنبه | انگلیسی |
1196 | The Relationships between Aural and Orthographic Vocabulary Knowledge and Listening Comprehension of Intermediate EFL Learners | بیتا لموچی تارازی؛ محمدتقی فروردین | 15:45 – 16:30 | پنجشنبه | انگلیسی |
1197 | The Confrontation of Anthropocentricism and Biocentrism: Eco-apocalyptic Reading of the Innocent Earth of Wilma Dykeman’s Return the Innocent Earth | نرگس رئوف زاده؛ راضیه اسلامیه | 15:00 – 15:45 | پنجشنبه | انگلیسی |
1202 | بررسی قدرت در داستان های منتخب دفتر اول مثنوی معنوی (از عشق تا اراده و مشیت الهی) | فاطمه سادات حسینی شفیق؛ محمد نوروزی | 14:10 -14:30 | پنجشنبه | فارسی |
1205 | بررسی جنبه های عشق عرفانی در غزل 《سبحه صد دانه 》از میرزا حبیب الله خراسانی | اعظم هوشمند جاغوری؛ زکیه رجبی | پوستر | پنجشنبه | فارسی |
1207 | Au-delà des frontières: étude comparée des récits des voyageuses européennes et iraniennes de l'époque Qâjâr | مریم شریف | 15:45 – 16:30 | پنجشنبه | فرانسه |
1208 | Mindful Minds, Attentive Ears: Investigating the Link Between Mindfulness and EFL Listening Skills | Fatemeh Moafian | 15:00 – 15:45 | پنجشنبه | انگلیسی |
1209 | Balancing Support and Interference: Parental Engagement in Teaching English to Young Learners | سمانه سادات اردلان جوان؛ Hamid Ashraf؛ خلیل مطلب زاده؛ محمد علی فاطمی | 15:00 – 15:45 | پنجشنبه | انگلیسی |
1210 | Bridging East and West: Language, Stereotypes, and Cultural Identity in Chinglish | بهزاد پورقریب | 08:00 - 08:30 | جمعه | انگلیسی |
1211 | Diaspora, Identity, and Trauma: Exploring Black Feminism in Crossing the River by Caryl Phillips | بهزاد پورقریب | 08:30 - 09:00 | جمعه | انگلیسی |
1212 | Exploring Trauma and Alienation in Anne Tyler’s The Tin Can Tree | عبدالباقی رضایی تالارپشتی | 08:00 - 08:30 | جمعه | انگلیسی |
1213 | Water by the Spoonful as a Trauma Narrative: Exploring Generational and Psychological Wounds | عبدالباقی رضایی تالارپشتی | 08:30 - 09:00 | جمعه | انگلیسی |
1214 | Pedagogical Innovations for Enhancing Motivation and Cognitive Growth in Task-Based Language Teaching | مطهره رحیمی؛ محمد لقمانی | پوستر | پنجشنبه | انگلیسی |
1216 | La psychocritique: une littérarité en question | غلامرضا شکرانی | 17:15 - 18:00 | پنجشنبه | فرانسه |
1218 | بررسی سبک شناسی خمریه سرایی درشعر ابونواس و بشار مرغزی | محمدمهدی مارزلو | پوستر | پنجشنبه | عربی |
1220 | زکریا طغانی؛ منوچهر توسلی | زکریا طغانی؛ منوچهر توسلی | 09:00 - 09:20 | جمعه | فارسی |
1221 | The Overarching Goal of Adlerian Psychotherapy Battling Inferiority Complex Traced in Evans' Poetry | شهرزاد محمد حسین؛ هدا شب رنگ | 13:30 – 14:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1227 | تأثیر ادبیات گوتیک بر کتاب «هستی و نیستی» اثر ژان پل سارتر | مهرگان توسلی سبزوار؛ محبوبه فهیم کلام | 14:10 -14:30 | پنجشنبه | فارسی |
1229 | The Effect of Synchronous and Asynchronous Online Teaching on Communicative Competence in EFL Learners: A Comparative Analysis | ماندانا برمایون؛ Hamid Ashraf | 15:00 – 15:45 | پنجشنبه | انگلیسی |
1230 | زکریا طغانی؛ محمود فیروزی مقدم؛ علی تسنیمی؛ مهیار علوی مقدم | زکریا طغانی | 09:20 - 09:40 | جمعه | فارسی |
1233 | تحلیل و بررسی اثرپذیری مرصاد العباد از تمهیدات با رویکرد بینامتنی | حامد شمس | 18:10 - 18:30 | پنجشنبه | فارسی |
1237 | خودباوری در خسرو و شیرین نظامی بر اساس دیدگاه آلبرت الیس | مریم ولیزاده؛ کامران پاشایی فحری؛ پروانه عادل زاده | پوستر | پنجشنبه | فارسی |
1239 | بررسی سبکشناسی لایهای در مجموعهی دو خط شاهنامه: بازآفرینی حماسی برای کودکان | سمیه زمردی راد | 08:20 - 08:40 | جمعه | فارسی |
1242 | Ispahan dans le miroir de l'Occident : une étude imagologique du récit de voyage de Chardin | مریم دادخواه | 13:30 – 14:15 | پنجشنبه | فرانسه |
1248 | Navigating Identity in the Digital Age: The Influence of Misinformation on Adolescents' Self-Perception and Discourse | کیمیا آدینه؛ علی زنگویی | 15:00 – 15:45 | پنجشنبه | انگلیسی |
1249 | Rhizomatic Identity, Transhumanism and Gender Fluidity in Madeline Ashby and Linda Nagata’s Selected Works | محمدحامد کرمی؛ رویا یعقوبی | 15:00 – 15:45 | پنجشنبه | انگلیسی |
1256 | ضرورت توسعهی سیستمهای هوشمند مبتنی بر هوش مصنوعی جهت تشخیص دست خط فارسی در متون کهن: چالشها و راهحلها | عزیزه آقایی میبدی؛ محمدرضا ملاخلیلی میبدی | پوستر | پنجشنبه | فارسی |
1258 | Neurosciences cognitives et l’attention en classe de FLE en Iran | میترا بهزادی | پوستر | پنجشنبه | انگلیسی |
1264 | تحلیلی نوین بر ترجمههای آثار ویلیام بِلِیک | محمّدامین احسانی اصطهباناتی | 08:00 - 08:20 | جمعه | فارسی |
1267 | Sympathetic Portrait of Satan in Sadi’s Bostan | احمد قلی | 16:30 – 17:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1270 | A Shift Towards Learner-Centeredness: Investigating EFL Instructors' and Students' Perceptions on Implementation in English Teacher Training | سمانه ذوالفقاری؛ حمید اشرف | 15:00 – 15:45 | پنجشنبه | انگلیسی |
1277 | بررسی تشبیهات سریال هزاردستان علی حاتمی | نرگس ایرجی؛ جواد مهربان قزلحصار؛ مجید تقوی بهبهانی | 17:30 -17:50 | پنجشنبه | فارسی |
1283 | اصل در ادبیات عربی | امیر طاها جوادی منش | پوستر | پنجشنبه | عربی |
1284 | From Exclusion to Inclusion: Are We Truly Supporting Visually Impaired EFL Learners? An Analytical Review of the Literature | مینا طهانی؛ ساینا بنی اسد | 08:00 - 08:30 | جمعه | انگلیسی |
1288 | Presentation Reluctance Among Students at Azad University: A Causes and Solutions | سید مهدی موسوی | پوستر | پنجشنبه | انگلیسی |
1289 | Fostering Interaction in Online Learning: Insights from a TEFL Course | محبوبه تقیزاده؛ پگاه رمضان | 15:00 – 15:45 | پنجشنبه | انگلیسی |
1295 | بررسی و مقایسه ادبیات پایداری درشعر شاعران نو پرداز ایران مورد مطالعه «قیصر امینپور، موسویگرمارودی و سیدحسن حسینی» | ویدا نعمتی | 17:50 - 18:10 | پنجشنبه | فارسی |
1296 | The Role of Iranian English Teachers’ Grit and Mindset on their Perfectionism: A Case of Novice and Expert Teachers | مرضیه ابراهیمی | 15:00 – 15:45 | پنجشنبه | انگلیسی |
1297 | On the Relationship between Iranian EFL Learners Academic Procrastination and Test Anxiety in Online Classes versus Face to Face Classes | رضا یاربی | پوستر | پنجشنبه | انگلیسی |
1298 | نقد تخیل در اشعار لمیعه عباس عماره | ساجد عقباوی؛ خیریه عچرش؛ ابتسام ساکی | 13:30 - 13:50 | پنجشنبه | فارسی |
1299 | Post-Method Perspectives towards ELT in Foreign Language Context | هادی داورانی | 15:00 – 15:45 | پنجشنبه | انگلیسی |
1300 | English for Specific Purposes (ESP) for Business Communication: A Review of Pedagogical Approaches, Material Development, and Challenges | Akram Sharifi؛ Seyyed Hassan Seyyedrezaei | 15:45 – 16:30 | پنجشنبه | انگلیسی |
1301 | رابطه انسجام متنی با درک مطلب دانش آموزان ابتدایی | ایمان جوکار؛ بهمن گرجیان | 15:45 – 16:30 | پنجشنبه | انگلیسی |
1302 | واکاوی کاربست های زبان در سوره مریم: تحلیلی براساس نظریه زبان شناسی کاربردی | محمدباقر حقی؛ بهمن گرجیان | 15:45 – 16:30 | پنجشنبه | انگلیسی |
1309 | Critical Review of ESP Courses in Iranian Medical Universities | Akram Sharifi | 15:45 – 16:30 | پنجشنبه | انگلیسی |
1310 | بررسی سبکهای گفتاری میان بازپرس و متهم در دادگاههای کیفری در چارچوب نظریه زبانشناسی قضایی مکمنامین(2002) | نرگس ملائی؛ بهمن گرجیان؛ حسین مطوری | 15:45 – 16:30 | پنجشنبه | انگلیسی |
1311 | بن مایه های پایداری در شعر محمود عبدالحمید افغانی | شهلا شکیبایی فر؛ اشرف محمدیان | 17:30 - 17:50 | پنجشنبه | فارسی |
1312 | Impacts of Corrective Feedback Types on EFL Students' Grammar: The Case of English Language Complex Structures | مژگان ابراهیمیان | 15:45 – 16:30 | پنجشنبه | انگلیسی |
1315 | The Evolution of Teaching: The Promise and Peril of Artificial Intelligence Integration in Language Learning | فاطمه زهرا حسین زاده کلاگر | پوستر | پنجشنبه | انگلیسی |
1323 | آرمان گرایی مولوی بر اساس شوق | شیرین صدوقی؛ سید مجید تقوی بهبهانی؛ رضا مهربان قزلحصار | 08:00 – 08:20 | جمعه | فارسی |
1324 | الفبای چکانهشناسی و کاربرد آن در زبان و ادبیات فارسی | همایون اسلامی | پوستر | پنجشنبه | انگلیسی |
1326 | The Impact of Employing Graphic Organizers in Promoting Reading Comprehension among Iranian Male and Female EFL Learners | زاهد آذری | 08:00 – 08:45 | جمعه | انگلیسی |
1327 | Enhancing Willingness to Communicate and Reducing Anxiety in Iranian EFL Learners Through Free Discussion Classes | زاهد آذری | 16:30 – 17:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1329 | Langue d’exil à travers Marx et la poupée et Désorientale | بهاره ادهمی مقدم؛ علیرضا غفوری؛ سعدی جعفری کاردگر | 16:30 – 17:15 | پنجشنبه | فرانسه |
1332 | بازگویی افکار مولوی در رمان «Rûmî'nin bildiği aşk»(عشق دیرآشنای رومی) از سردار اوزکان | نوریا یاهو؛ یعقوب نوروزی | پوستر | پنجشنبه | فارسی |
1333 | نمادهای نو و آیینی در شعر بهمن صالحی و رویکرد دینی در نماپردازی | نوریا یاهو | پوستر | پنجشنبه | فارسی |
1338 | The Effect of CALL on Developing Reading Comprehension Skill among the Iranian Tertiary Level EFL Learners | سارا نوروزی؛ نرجس بهروزیه | 08:00 – 08:45 | جمعه | انگلیسی |
1339 | The Impact of Learners’ Age and Gender on the Effectiveness of Inductive and Deductive Grammar Instruction: A Case of Iranian EFL Learners | سارا نوروزی؛ مهدیه مالدار | 08:00 – 08:45 | جمعه | انگلیسی |
1341 | بررسی مؤلفههای ادبیات پایداری در قرآن کریم:(مطالعۀ موردی؛ پیامبر اکرم ﷺ) | مهری چنگی آشتیانی | 15:45 – 16:30 | پنجشنبه | عربی |
1343 | The Effect of Using a Social Network on the Improvement of Iranian EFL Learners’ Reading Skill | تکتم مطهری؛ سید حامد صدوق ونینی | 15:45 – 16:30 | پنجشنبه | انگلیسی |
1345 | Surrealism Across Cultures: A Comparative Study of Western and Eastern Literary Traditions | ژاله بهشتی؛ بیتا ابراهیمی | 15:45 – 16:30 | پنجشنبه | انگلیسی |
1347 | تبیین حکمت های نهج البلاغه در قالب اشعار ادبی جهت استنباط اصول تربیتی | مریم قربانی کهریزسنگی؛ مهدیه کشانی | عربی | ||
1348 | The Interplay of Emotional Intelligence, Authenticity, and Empathy in Educational Success: A Structural Equation Modeling Approach | زهرا ظهوریان؛ Ahmed Abdulhadi Mousa؛ مینا طهانی | 18:00-18:30 | پنجشنبه | انگلیسی |
1351 | Politeness Strategies in Practice: Teacher-Student Interactions in an Iranian EFL Classroom | سعید غنی آبادی؛ هدی ارکانی | 15:45 – 16:30 | پنجشنبه | انگلیسی |
1353 | The Role of Media and Globalization in Shaping Cultures :Cultural Study of Don DeLillios White Noise in Lens of Raymond Williams and Gramscises Theories | بهناز عابد؛ Hojatollah Borzabadi Farahani؛ فاطمه عزیز محمدی | 15:45 – 16:30 | پنجشنبه | انگلیسی |
1354 | خود تبعیدی و بحران هویت: خوانش نشانه شناسی در رمان سانست پارک پل آستر | شهرام افروغه؛ مرضیه زیبایی؛ Abdolreza Goudarzi | 13:50 -14:10 | پنجشنبه | فارسی |
1355 | The Role of Narrative in Student Engagement: A Qualitative Study of Storytelling in Classroom Language learning | فهیمه آشناگر | 15:45 – 16:30 | پنجشنبه | انگلیسی |
1356 | تحلیل بلاغی حدیث یاهشام حضرت امام کاظم علیه السلام. | امیررضا فاکهی؛ محمدشریف حسینی؛ سمیه فاکهی | 08:40-09:00 | جمعه | عربی |
1360 | Analyzing Anxiety and Illusion in Main Character of the Novel The Woman in the Window (2018) by A.J.Finn | شیدا مروی شهری | پوستر | پنجشنبه | انگلیسی |
1362 | Redefining Boundaries: Empowering Inclusive Education Through Alternative Assessments—A Narrative Review Paper | حمیدرضا زاهدی قله زو؛ مریم قدمیاری | 15:45 – 16:30 | پنجشنبه | انگلیسی |
1366 | مطالعهی جلوه و هویت زن در رمان پسامدرنیستی «اسفار کاتبان» اثر ابوتراب خسروی | منصوره اشرافی؛ رضا اشرفزاده؛ محمد شاهبدیعزاده | 17:50 - 18:10 | پنجشنبه | فارسی |
1369 | Evaluating the steps to provide an online English learning platforms | شهلا کیوان | 13:30 -14:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1370 | Integrating Technology in Language Classrooms | شهلا کیوان | 16:30 -17:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1371 | The Investigation of Instructors’ Views on Using Technology in English Language Teaching | شهلا کیوان | 17:15 -18:00 | پنجشنبه | انگلیسی |
1374 | مطالعة تأثیر اوزان عروضی بر عاطفة شعری در غزلیات سعدی (مطالعة موردی چهار غزل در وزنهای پر بسامد) | سیده فاطمه مدنی ایوری؛ نسرین قدمگاهی؛ مجتبی گلی | 08:00 - 08:30 | جمعه | انگلیسی |
1376 | A Qualitative Study of EFL Teachers' Perspectives on Literature Incorporation in Iranian High School Vision Series | زهرا مجیدی ایرج؛ علی اکبر بوری؛ زهرا ظهوریان | 15:45 – 16:30 | پنجشنبه | انگلیسی |
1377 | Attention-raising tasks and the reading comprehension performance of Iranian introverted and extroverted EFL learners | ابراهیم فخری علمداری؛ افسانه برارجانی خوشابی | 16:30 – 17:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1380 | "ممرایز و تکرار بافاصله: ابزارهای کلیدی برای تسلط بر واژگان در یادگیری زبان فرانسه (FLE) برای زبانآموزان ایرانی" | خدیجه بردبار جاویدی؛ محمدجواد کمالی؛ دانیال بسنج | 14:15 – 15:00 | پنجشنبه | فرانسه |
1381 | Férydoun Rahnéma pionnier de la nouvelle poésie persane | محمد زیار؛ مریم عزیزی | 17:15 - 18:00 | پنجشنبه | فرانسه |
1383 | On the Impact of Teacher's Mediation on Developing Students' Oral Proficiency, by the effect of students’ affective learning, in the Context of Teaching English as a Foreign Language | هادی داورانی | 16:30 – 17:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1384 | Colette et rêveries de verticalité : Vrilles de la Vigne, Sido, le Blé en herbe | فرناز ارفعی زاده | 15:00 – 15:45 | پنجشنبه | فرانسه |
1386 | Multisensory Teaching and Foreign Language Pre-school Learners’ Beta Waves in Short-term Vocabulary Retention: A QEEG Analysis in Prefrontal Cortex | فرناز فرخ علایی؛ Hassan Soleimani؛ Hossein Haghir؛ Manoochehr Jafarigohar؛ Alireza Aghayousefi | 18:00 -18:30 | پنجشنبه | انگلیسی |
1388 | تشبیه وزیبایی دلالت آن در کتاب درسی دانشگاهی_ نمونۀ پژوهش النحوالوظیفی2 تالیف دکتر عاطی عبیات | عاطی عبیات؛ حبیب درویشپور؛ سید ابراهیم حسینی شه پیری؛ سید ابراهیم حسینی شه پیری | پوستر | پنجشنبه | عربی |
1389 | Relationship Between Learners’ Writing Performance And Writing Anxiety in Distance Language Learning Environment | سیمین عنبرشاهی؛ محمد دانشمند | 16:30 – 17:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1393 | مفهومسازی نامنگاشت "ولایت دژ است" در قرآن کریم بر اساس نظریه استعارۀ مفهومی | سمانه قهرمانی؛ علی خضری | فارسی | ||
1394 | The Brain and Language Acquisition: Bilingualism Effects on Memory and Cognition | کمیل سهراب؛ هاله مجربی تبریزی | پوستر | پنجشنبه | انگلیسی |
1396 | Intermediate EFL Learners’ Theta Beta Ratio Power Changes During Test of Writing | شیرین کمالی خالوی؛ میترا زراعت پیشه؛ فرناز فرخ علایی | 16:30 – 17:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1399 | Enhancing Achievement through Reality Therapy: An Attribution Retraining Approach | هاشم پژوهش؛ محمد پژوهش | 16:30 – 17:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1400 | Integrating Target Culture vs. Local Culture in EFL Instruction: Pedagogical Dilemmas | حورا کیانی | پوستر | پنجشنبه | انگلیسی |
1401 | Enhancing Iranian EFL Learners’ Vocabulary Knowledge through Collaborative Learning Tasks | طیبه کوهزایی | 08:00 - 08:30 | جمعه | انگلیسی |
1402 | The Role of Socio-Pragmatic Competence in Effective Language Development | Amir Ali Khosrovaan؛ زهرا ظهوریان | 16:30 – 17:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1404 | بررسی لحن روایت در نمایشنامة دیکته از غلامحسین ساعدی بر اساس آراء ژرار ژنت | نرگس جهانگیری؛ مهیار علوی مقدم؛ محمود فیروزی مقدم | 08:00 - 08:20 | جمعه | فارسی |
1405 | Embodied Neuropragmatics: A Cross-Modal Study of Gesture-Prosody Interfaces in Persuasive Discourse | مرضیه مرادی؛ کیان پیشکار | پوستر | پنجشنبه | انگلیسی |
1410 | ناله ها و شکایت های مولوی با تکیه بر اشعار او | مریم دربارپناه | 17:30 - 17:50 | پنجشنبه | فارسی |
1411 | Language Education for Hearing-impaired Students: A Narrative Review of Teaching Methods, Challenges, and Interventions | لیلا کاردان؛ محیا طالبیان مشهدی؛ بهاره حافظی؛ محمد فریمانی | 16:30 – 17:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1412 | نگاهی به سفرنامۀ ناصرالدین شاه قاجار به فرنگستان از منظر ادبی | فرشته جعفری؛ اکرم هراتیان | پوستر | پنجشنبه | فارسی |
1414 | بلاغت پنهان: واکاوی سازوکارهای زبانی تصویر در اقناع مخاطب پوسترهای تبلیغاتی | فاطمه حق نژاد؛ رسول عسگرپور؛ احمدرضا شکرچی زاده؛ رضا ابراهیم زاده دستجردی؛ شیوا صمصام شریعت؛ محمدحسین آرمان | 08:20 - 08:40 | جمعه | فارسی |
1415 | Development and validation of Iranian EFL Teachers’ Cheating Reduction Strategies Scale | لیلی رجب پور؛ میترا زراعت پیشه؛ زهرا ظهوریان | 16:30 – 17:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1416 | The Relationship Between Emotional Labor and Voice Fatigue in Iranian EFL Teachers | امیرارسلان بهرامی؛ حامد قائمی | پوستر | پنجشنبه | انگلیسی |
1418 | یک تحلیل کمی برای تأثیر رویکرد تعاملی بر دانشجویان زبان : | نعیمه خرقانی؛ zohreh Jorjani Moghadam؛ Afsaneh Ghanizadeh؛ Bahman Gorjian | 16:30 – 17:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1419 | From Chalkboards to Chatbots: A Review Article on the AI Revolution in Classrooms | Zari Sadat Seyyedrezaei؛ Mahshid Hosseini; | 16:30 – 17:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1422 | L'Essor des Langues Vernaculaires à l'Époque de la Renaissance | خدیجه بردبار جاویدی؛ سعدی جعفری | پوستر | پنجشنبه | فرانسه |
1423 | La participation sociale et politique des femmes d’après Châh-Nâmeh et l'Iliade | صدیقه نورائی نیا | پوستر | پنجشنبه | فرانسه |
1424 | EFL Learners' Learning Present Tenses Through Journal Writing: Implicit and Explicit Corrective Feedback in Focus | فاطمه رضایی | پوستر | پنجشنبه | انگلیسی |
1425 | The Role of Critical Thinking in Enhancing English Language Proficiency: A Descriptive Study of Iranian English language learners | محسن زارع | پوستر | پنجشنبه | انگلیسی |
1426 | The Effect of Pictorial Minimal Pair-based Stories on EFL Beginners’ Pronunciation Accuracy and Vocabulary Recall | مریم کلاگر؛ میترا زراعت پیشه؛ زهرا ظهوریان | 08:00 – 08:45 | جمعه | انگلیسی |
1427 | The Relationship Between Critical Pedagogy and Teacher Reflection in TESOL: A Theoretical Review | پریسا نجاتی مقدم؛ Zari Sadat Seyyedrezaei | 16:30 – 17:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1428 | Unpacking the Connection Between Professional Commitment and Development in Iran’s EFL Context | زینب خیامی؛ راضیه گنجعلی | پوستر | پنجشنبه | انگلیسی |
1429 | Implementing Teacher Looping at Schools in Iran: a Survey on Intermediate Students’ Oral Task Performance | مینا طسوجی آذری | 16:30 – 17:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1433 | بررسی عشق از نظر اشترن برگ در رمان امیر ارسلان نام دار و شمس و طغرا | اکرم فرهمای ثانی | 08:40 - 09:00 | جمعه | فارسی |
1436-ICLLA | On the relationships between 21st-century skills, gender, and educational background | راضیه گنجعلی | 18:00 - 18:30 | پنجشنبه | انگلیسی |
1437 | Content Based Syllabus Design in the E-era: Exploring the Components of Online Education | حسین نجاری | 16:30 – 17:15 | پنجشنبه | انگلیسی |
1438 | سبک شناسی بلاغی واژگانی قصیده قاسم الاموال ابن رومی | امیررضا فاکهی؛ محمدشریف حسینی؛ سمیه فاکهی | عربی | ||
1439 | Reading Strategy Use among ESP Learners: Do Age, Gender, and Major Matter? | فاطمه رضایی | پوستر | پنجشنبه | انگلیسی |
1441 | L’étude du posthumain dans Cyberpunk 2077 : à partir de la narratologie de Gérard Genette | محمدحسین زحمت کش ساروقی؛ غلامرضا شکرانی | 14:15 – 15:00 | پنجشنبه | فرانسه |
1442 | Exploring the Interaction Between Contextualizing Strategies and Collaborative Programming in Enhancing Iranian EFL Learners’ Writing Skills | saeed sheikhian؛ احسان هادیپور؛ لیلا اکبرپور | 08:00 - 08:30 | جمعه | انگلیسی |
1443 | اثر تداخل نوشتاری و آوایی زبان دوم و سوم بر روی گویشوران روس زبان | شادی بهبودی | پوستر | پنجشنبه | فارسی |
1445 | Guerre en Littérature Française et Francophone | سونیا رضایی مود | 15:00 – 15:45 | پنجشنبه | فرانسه |
1446-ICLLA | بررسی مضمون وصف درشعر شاعران عربی سرای عصر غزنوی (مطالعه موردی ابوالفضل میکالی، ابومنصور ثعالبی، علی بن حسن باخرزی) | محمدشریف حسینی | 18:00 - 18:30 | پنجشنبه | عربی |